Dua pekerja restoran cedera diserang pelanggan mabuk

Dua pekerja restoran cedera diserang pelanggan mabuk

SEPANG, 24 Syaaban 1444H, Jumaat – Pertengkaran membawa kepada serangan di sebuah kedai makan di sini selepas sekumpulan lelaki yang disyaki mabuk ditegur oleh pekerja restoran.

Dua pekerja restoran cedera diserang pelanggan mabuk



Ketua Polis Daerah Sepang, Asisten Komisioner Wan Kamarul Azran Wan Yusof berkata, kejadian itu berlaku pada Khamis (16 Mac) malam di sebuah kedai makan di Glomac Cyberjaya.

ARTIKEL MENARIK:Jalan dah macam kawah bulan pun masih tak baiki


Pergaduhan itu menyebabkan dua pekerja restoran cedera di kepala dan bahu serta banyak pinggan pecah.

“Ketiga-tiga suspek datang ke restoran itu untuk makan dan ketika dua suspek yang pertama berada di bahagian nasi kandar, lelaki ketiga yang dalam keadaan mabuk menggunakan tangan untuk memilih makanannya.

“Seorang pekerja kemudian menyuruh suspek berhenti dan mereka akan dilayan selepas pelanggan yang berada di hadapan mereka.



Loading...


“Selepas diberitahu, suspek bertindak agresif dan menyerang pekerja. Seorang suspek menggunakan sepasang penyepit makanan logam untuk memukul seorang pekerja di kepala dan badan,” kata ACP Wan Kamarul Azran dalam satu kenyataan, hari ini.

Beliau berkata, 17 pekerja restoran lain sedang bertugas pada masa itu dan ada yang cuba meleraikan pergaduhan.

Katanya, tiga suspek iaitu dua berusia 51 dan 50 lagi ditahan pada Jumaat di kawasan Sepang.

Beliau memaklumkan, dua daripada mereka mempunyai kesalahan dadah dan jenayah dalam rekod mereka dan suspek mengaku melakukan serangan itu.

Kredit -ismaweb.



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post