Ramai Terkejut Rupanya Jalaluddin Hassan Adalah Adik Bekas Ketua Polis Musa Hassan. Jalaluddin Hassan Dedahkan Apa Sebenar Berlaku Antara Musa Hassan Dan Isteri

Ramai Terkejut Rupanya Jalaluddin Hassan Adalah Adik Bekas Ketua Polis Musa Hassan. Jalaluddin Hassan Dedahkan Apa Sebenar Berlaku Antara Musa Hassan Dan Isteri

Pelakon popular, Datuk Jalaluddin Hassan, 69, lebih mengenali abangnya yang juga bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan dan hanya mereka serta keluarga tahu apa yang dilalui abangnya itu susulan tular video Musa bergaduh dengan isterinya di media sosial, baru-baru ini.

Ramai Terkejut Rupanya Jalaluddin Hassan Adalah Adik Bekas Ketua Polis Musa Hassan. Jalaluddin Hassan Dedahkan Apa Sebenar Berlaku Antara Musa Hassan Dan Isteri





Jalaluddin ketika ditemui berkata, apa yang berlaku adalah masalah keluarga dan dia tidak mahu mengulas lebih lanjut mengenai perkara itu.

ARTIKEL MENARIK:Intan Salleh Perkenal Peguam Selepas Terima Surat Saman Daripada Bekas Suami Dan Izreen Azminda, Netizen Suruh Lawan!



Perempuan Tu Masih Kacau, Dia Tak Abai Nafkah Isteri Dan Anak” – Jalaludin Hassan Bongkar Cerita Tan

“Saya tahu siapa abang saya dan siapa wanita itu. Saya tahu apa yang abang saya lalui selama ini,” katanya.

Jalaluddin berkata, Musa sebenarnya lega apabila perkara itu tersebar.

“Dia beritahu dia gembira bila perkara itu terbongkar. Dia pun sudah failkan perceraian dan wanita itu masih mengganggunya. Dia turut meminta wanita itu berhubung dengan peguam.

“Dia juga yang sebenarnya pujuk saya. Iyalah bila orang bercakap mengenai perkara itu, mesti orang kaitkan nama saya juga. Dia minta saya untuk sentiasa menjadi kuat.


Loading...


“Dia turut menghubungi adik-beradik bertanyakan keadaan mereka. Bila abang saya buat kenyataan, peguam dia sudah bersiap sedia untuk pantau segala komen netizen,” katanya.

V] Jalaluddin tahu cerita sebenar… Musa Hassan tak pernah abai nafkah isteri dan anak-anak - Hiburan | mStar

Terdahulu, polis sudah membuka kertas siasatan berhubung kejadian membabitkan Musa dan isterinya selepas rakaman video mereka tular di media sosial.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Azmi Abu Kassim memberitahu, kertas siasatan itu akan dirujuk kepada Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan lanjut dalam masa terdekat.

Sumber : HMETRO ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.


Kredit -two.e-kesah




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post