Akhirnya Elly Mazlein tampil buka mulut selepas teruk dikritik warganet, Kak Lina Pom Pom akui bukan mudah puaskan hati semua orang

Akhirnya Elly Mazlein tampil buka mulut selepas teruk dikritik warganet, Kak Lina Pom Pom akui bukan mudah puaskan hati semua orang

Umum kita kenali dengan pelakon, penyanyi lucu ini. Penyanyi, Elly Mazlein akui tidak mampu untuk memuas.kan hati semua pihak sewaktu mengendalikan pr0gram Gegar Vaganza.9 (GV9). Menurut Elly, untuk mengacarakan pr0gram besar seperti GV bukan perkara mudah dan hanya mahu memberikan f0kus untuk melakukan yang terbaik.

Akhirnya Elly Mazlein tampil buka mulut selepas teruk dikritik warganet, Kak Lina Pom Pom akui bukan mudah puaskan hati semua orang



“Saya ter.paksa tidak memikirkan tentang diri sendiri, setahu saya, saya mahu bersama sama menjaga pr0gram ini supaya pr0gram ini hidup. “Kadang-kadang penat tetapi saya tidak boleh tunjuk pada semua orang yang saya penat. Jadi bila tanggungjawab dah diberi, kita kena buat yang terbaik,” katanya ketika ditemui Gem.pak.

ARTIKEL MENARIK:Reda dijemput Ilahi, air mata Wan Maimunah tumpah bila menerima perkhabaran ini


Elly atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina berkata demikian ketika mengulas mengenai d4kwaan menggangu persembahan bintang GV.9. Tambah Elly lagi, dia tidak terasa hati terhadap k0men k0men n3gatif yang diberikan sebakiknya menganggap perkara itu sebagai lumrah menjadi pengacara. “Memang saya mengh0rmati pendapat orang luar tetapi kadang kadang saya ter.paksa tutup telinga. “Saya m3mang terpaksa buat benda ini kerana ia memang permintaan dan kemahuan, jadi saya kena buat.


Katanya “Nak menggalas tanggung jawab untuk GV.9 ini bukan mudah. Nasib baik lah bahagian saya ini lebih banyak yang suka, walau pun ada yang kritik, tetapi ada juga yang bidas balik. “Sebenar.nya saya tidak minta mereka berbalah, cuma saya berterima kasih kepada mereka yang menyokong saya.



Loading...


“Saya tidak risau pada warganet yang tidak suka sebab pada saya, tak mengapa, masing masing ada pendapat sendiri. “Saya kena terima cuma tinggal lagi macam mana cara saya nak menangani perkara itu. Sebab itu di Inst4.gram saya tidak meletakkan apa apa visval untuk membetulkan keadaan.

Luahnya lagi “Sebab pada saya jawapan sudah ada terang terang dekat TV, tengok sahaja. Untuk saya mengvlas balik, rasanya macam tidak perlu. “Itu sebabnya saya tidak tunjuk apa apa, pada saya tak apa, satu hari nanti mereka akan tahu kebenaran.nya. “Saya tak pernah marah sesiapa pun cuma saya beri masa mungkin nanti mereka akan nampak,” jelas.nya.

Musim baharu ini turut membawa semula Nabil Ahmad sebagai h0s dan dia akan ditemankan oleh pelakon serta alumni ‘Gegar.Vaganza 3’, Elly Mazlein. Pastinya pentas menjadi gamat dengan k0mbinasi kedua dua h0s yang kelakar ini. Juara akan membawa pulang wang tunai sebanyak RM100, 000, naib juara pula akan meraih RM50, 000, tempat ketiga akan menerima RM30, 000, tempat keempat, tempat kelima dan tempat keenam masing masing akan menerima RM20,000, RM15,000 dan RM10,000. Sumber, awatttsyeikhh

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggung.jawab langsung ke atas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua k0men yang ditulis disini. Segala k0men adalah hak dan tanggung.jawab anda.


Kredit -Era Kini




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post