“Saya Bukan Gil4 ‘Like” – Kerana ‘Posting’ Instagram, Nam Ron Disi4sat Pol1s

“Saya Bukan Gil4 ‘Like” – Kerana ‘Posting’ Instagram, Nam Ron Disi4sat Pol1s

Pelakon dan pengarah terkenal, Nam Ron akui terkejut apabila pertama kali sepanjang tiga dekad bergelar pelakon, dia dipanggil ke Ibu Pejabat Pol1s Daerah Kajang gara-gara salah satu hantaran yang dimuat naik dalam akaun Instagram miliknya.

“Saya Bukan Gil4 ‘Like” – Kerana ‘Posting’ Instagram, Nam Ron Disi4sat Pol1s



Nam Ron atau nama sebenarnya Shahili Abdan berkata, dia telah disi4sat bawah s3ksyen 504 K4nun Kes3ksaan dan S3ksyen 233 Akt4 Komunikasi dan Multimedia 1998 selepas seorang individu melaporkan satu hantaran di Instagramnya.

ARTIKEL MENARIK:“Cakap elok-elok tak nak keluar” Cuba Ceroboh Kawasan Rumah, Zarina Anjoulie Bengang


Menurut Nam Ron, 53, dia hanya berkongsi tentang sebuah poster dalam hantaran berkenaan kerana merasakan ada mesej yang baik.

Saya tak buat sebarang ancam4n dan h4sutan serta saya bukan orang yang g1la like apabila memuat naik posting dalam media sosial.

Jelas pengarah One Two Jaga itu, mungkin orang mel4porkan dirinya ke pihak pol1s ada isu tidak berpu4s hati dengan dirinya.



Loading...


Buat apa hendak kejar like atau follower, benda tu tak penting sebab kebanyakan posting saya sekadar suka-suka ataupun parodi terhadap sesuatu 1su.

Dalam pada itu, Nam Ron berkata walaupun dia dilaporkan kepada pih4k pol1s, dia tidak gent4r kerana tidak melakukan sebarang kesal4han serta tetap akan menjadi diri sendiri setiap kali memuat naik hantaran di media sosial.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MV

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: beautifulnara 

viaTrending Sangat



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post