Wani Comel Telah Dis4hkan Meningg4l Duni4 Akib4t C0vid-19

Wani Comel Telah Dis4hkan Meningg4l Duni4 Akib4t C0vid-19

Seorang gadis obesiti Wani Comel yang pernah berhadapan konflik dengan Datuk Seri Aliff Syukri disahkan telah meninggal dunia pada malam tadi.

Wani Comel Telah Dis4hkan Meningg4l Duni4 Akib4t C0vid-19



Perkara berkenaan telah disahkan sendiri menerusi satu perkongsian di Instagram.

ARTIKEL MENARIK:Netizen Korek Balik Status Facebook Abang Arwah Siti Sarah, Dah Kenapa Pula Tu?



“Saya ingin maklumkan Nurul Airawani Nazira @Wani Comel dah kembali ke rahmatullah pada jam 9pm tarikh 18 Ogos 2021. Wani pergi dihari yg sama anak saya meninggal.Mereka berdua meninggal disahkan Covid 19..Allahuakbar Allahuakbar

“Sayu hati saya 2 insan yg saya sayangi telah pergi dihari yg sama. Saya mohon pada semua rakan rakan sedekahkan AlFatihah utk Wani Comel & Putri Nur Rabiatul Nabihah,” ujar kenyataan yang ditulis di Instagram berkenaa.



Loading...


Nama arwah mula menjadi perhatian ramai apabila berhadapan dengan kontroversi dengan Datuk Seri Aliff Syukri berkenaan dengan tajaan dan pelanggaran kontrak. –

Kredit -KopiPlanet.com via ROSE MERAH



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post