Sy sendiri nampak isteri sy bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya,” suami Nadia Brian

Sy sendiri nampak isteri sy bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya,” suami Nadia Brian

loading...

Kuala Lumpur: “Saya sendiri nampak isteri saya bersama seorang lelaki di bilik h0tel di Cyberjaya,” kata suami kepada pelakon Nadia Brian iaitu Muizz Nasruddin mengenai keputusannya memf4ilkan percer4ian di Mhkmh Syariah Wilayah Persekutuan, di sini, pada 2 Oktober lalu.

Sy sendiri nampak isteri sy bersama seorang lelaki di bilik hotel di Cyberjaya,” suami Nadia Brian



Muizz berkata, sekiranya dia terus berdiam diri dan tidak mencer4ikan isterinya, dia akan dianggap sebagai lelaki dayvs.

ARTIKEL MENARIK:“Saya Dan Baby Dalam Keadaan Sihat.” Tahniah! Faye Kusairi Selamat Bers4lin Bayl Perempuan
loading...


“Sepatutnya tarikh pembicaraan ditetapkan pada 3 November lalu, namun disebabkan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB), k3s sebutan dan bicara ditangguhkan ke satu tarikh lain yang akan ditetapkan kelak.

“Saya nekad dengan keputusan ini kerana kecvrangan yang dilakukan isteri, amat sukar untuk saya maafkan. Jika saya tak cer4ikan dia, saya menjadi suami yang dayus. Moga Allah lembvtkan hati saya untuk maafkan perbuatannya,” katanya.

Muizz berkata, dia turut membuat laporan di Ibu Pejabat P0lis Daerah Sepang dan Balai P0lis Cyberjaya pada 6 Oktober lalu.

“Ramai yang tanyakan mengenai bukti-bukti yang ada pada saya. Ikutkan hati, saya memang nak tunjuk. Namun, oleh kerana k3s ini masih dalam slasatan p0lis, saya serahkan kepada mereka. Ada juga bukti dan keterangan lain daripada pihak saya untuk membuktikan mereka berdua menglnap di situ selama dua malam.

“Sekiranya slasatan selesai, apa yang dilakukan lelaki ini adalah satu keslahan jnyh dan boleh ditvduh di bawah Sksyn 498 Kanvn Kes3ksaan iaitu memlkat atau membawa pergi atau menahan seseorang perempuan yang bersuami dengan niat jnyh,

“Saya tak faham ‘fltnah’ apa yang dikatakan oleh isteri saya. Kenapa saya nak fltnah isteri sendiri? Kami baru berkahwin tak sampai setahun. Apa yang saya peroleh dari semua ini? Saya ada bukti yang secukupnya. Apa yang paling penting saya nampak dengan mata kepala saya sendiri,” katanya.

Menurut Muizz, dia kes4l apabila isterinya masih cuba berselindung walaupun sudah mengakui kesilapannya.

“Saya sudah menunjukkan bukti-bukti yang saya ada kepada isteri dan keluarganya. Isteri saya pun mengaku kesilapannya kepada saya. Adakah itu masih fltnah? Kenapa tidak naflkan kenyataan saya? Sudah sudahlah berlagak sebagai mngsa di media soslal untuk menunjukan yang saya ini jhat. Kenapa masih menegakkan benang basah?



Loading...
loading...


” Saya tidak berhasrat untuk meng4ibkan isteri tetapi saya harus bersihkan nama dan marvah saya dan keluarga. Saya juga harap ini dapat dijadikan satu pengajaran kepada mereka yang dicvrangi kerana ada undng-undng yang boleh membantu kita. Saya ingin episod ini berakhir secepat mungkin supaya saya boleh meneruskan kehidupan. Kebenaran itu pasti. Insya-Allah,” katanya.

Sebelum ini , menerusi sebuah laporan media, Nadia mengesahkan suaminya, Muizz sudah memf4ilkan percer4ian di mhkmh.

Perkara terbabit dikongsi Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi, 29, dalam satu temu bual bersama program Melodi, kelmarin.

Terdahulu pelakon drama Titian Takdir itu memberitahu semua tvduhan yang dilemp4rkan terhadapnya sebelum ini adalah fltnah.

Isv perg0lakan rumah tangga pasangan terbabit hngat diperkatakan sejak Oktober lalu.

Lebih mencetvskan tanda tanya, Muizz turut mendedahkan Nadia didkwa berlaku cvrang terhadapnya.

Nadia dan Muizz diijabkabulkan sebagai suami isteri pada 9 November tahun lalu.

Sementara itu, usaha Harian Metro menghubungi Nadia bagi mendapatkan komennya tidak berjaya apabila dia tidak membalas mesej WhatsApp.

https://www.hmetro.com.my/utama/2020/12/653339/suami-dakwa-nadia-brian-curang-di-depan-matanya

Sumber:fuh  via Dedah Media




-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post