Peminat suruh kahwin dengan Syazwan Zulkifli. Mengejutkan ini jawapan yang Wan Sharmila beri bila dipersoalkan hubungan mereka berdua

Peminat suruh kahwin dengan Syazwan Zulkifli. Mengejutkan ini jawapan yang Wan Sharmila beri bila dipersoalkan hubungan mereka berdua

Pelakon Wan Sharmila, 39, menyatakan hubungannya bersama aktor Syazwan Zulkifly, 33, hanya sekadar kawan.

Peminat suruh kahwin dengan Syazwan Zulkifli. Mengejutkan ini jawapan yang Wan Sharmila beri bila dipersoalkan hubungan mereka berdua
Ketika dihubungi Gempak, Wan Sharmila atau lebih mesra dipanggil Lala mengakui ramai peminat yang menginginkan mereka menjadi pasangan suami isteri sama seperti dalam drama 7 Hari Mencintaiku 2.

ARTIKEL MENARIK:Gaji kalah CEO syarikat. Alyssa Dezek dedahkan hasil pendapatannya dan dia mencatat rekod sebagai Youtuber solo yang merekodkan pengikut tertinggi di Malaysia


Jelas Lala, hubungan mesra itu sekadar lakonan dalam drama. “Saya takut sangat bila ramai yang mendoakan kami supaya kahwin. Kata-kata itu kan doa. “Kami takda apa-apa, kalau doa itu termakbul macam mana. Takutnya.. Syazwan pun ada cakap benda sama juga dekat saya.


“Hubungan suami isteri setakat dalam drama sahaja. Di luar drama kami hanya berkawan.“Alhamdulillah, tak perlu cinta lokasi lakonan kami diterima ramai. Rata-rata penonton rasa dekat saja dengan jalan cerita drama itu,” katanya.

Sementara itu, pemilik nama Wan Sharmila Wan Muhamed berkata dia tidak tahu sama ada Syazwan sudah berpunya atau belum.“Saya tak tahu Syazwan masih solo atau berpunya. Kalau Syazwan dah ada teman wanita, dia (teman wanita) cembvru nanti.“Nanti saya pulak ditvduh per4mpas. Sekarang dah la banyak isu macam ini yang berlaku,” katanya lagi.


Sebelum ini, Instagram (IG) Lala dan Syazwan dipenuhi dengan komen-komen yang berharap mereka menjadi pasangan suami isteri.“@syed_alief09: Kahwin betul-betul la sweet korang.“@emilia_moktar: Kahwin betul-betul kan best. Sepadan sangat.“@_eena91: Secocok la haha. Semoga kahwin betul-betul lepas ni,” antara komen-komen yang ditulis.

Selain Lala dan Syazwan, 7 Hari Mencintaiku 2 turut dibintangi barisan pelakon hebat yang lain antaranya Shukri Yahaya, Siti Saleha, Jasmin Hamid, Kazar Saisi, Liza Abdullah dan ramai lagi.Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @Mstarkini

Sumber:Gempak

 
Loading...
loading...


Sofi kongsi video2 ‘deleted scene’ bikin peminat kecewa, “Helmi ni cepuk kang… gedik”

Drama 7 Hari Mencintaiku 2 ini ternyata berjaya mencetuskan fenomena sama seperti musim pertama yang ditayangkan beberapa tahun lalu. Mewarnai kaca televisyen pada Isnin hingga Jumaat di siaran TV3 membuatkan pelakon-pelakon drama tersebut juga menjadi fenomena dilaman sosial.

Antaranya juga pasangan dalam drama 7 Hari Mencintaiku musim kedua seperti Sofi dan Helmi dimana kedua-dua watak terbabit dibawakan oleh Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly.Penangan watak dilakonkan oleh Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly juga nampaknya disukai peminat drama tempatan apabila keserasian mereka mencetuskan reaksi-reaksi positif ramai.

Ternyata, lakonan mereka berhasil mendapat perhatian umum selepas pasangan watak Mia Adriana dan Khuzairi. Walau bagaimanapun, apa yang membuatkan peminat kecewa juga selepas melihat dua babak mesra Sofi dan Helmi ini dipadam.Dalam berkongsikan video ‘deleted scene’ melalui perkongsian dilaman sosial Instagram, posting Wan Sharmila tidak disangka-sangka mengundang pelbagai reaksi ramai.Mana tidaknya, babak sweet kedua-dua pelakon itu membuatkan peminat ‘cair’ melihat keserasian mereka sehingga posting tersebut juga meraih ribuan tanda suka dalam masa yang sekejap.-hcl


Warganet seronok lihat video Helmi & Zaidi perli Khuzairi, “Adik ipar masuk air…”

Penangan drama berjudul 7 Hari Mencintaiku musim kedua nampaknya turut mendapat sambutan luar biasa seperti yang terdahulu. Mana tidaknya, watak-watak dibawakan oleh pelakon-pelakon hebat seperti Shukri Yahaya, Siti Saleha dan ramai lagi ini menjadi buah mulut warganet sejak episod pertama ditayangkan pada awal bulan lalu.

Walau bagaimanapun, setiap watak dilakonkan sangat mendapat perhatian umum dan jika semalam tularnya watak Nad dan Nurul yang dilakonkan oleh Wafariena Roslan dan Jaja Illiyes dan terbaru pula, satu rakaman video menunjukkan gelagat Helmi dan Zaidi mencuit hati ramai.

Babak bersama Mia dan Khuzairi, Helmi yang dilakonkan oleh Syazwan Zulkifly manakala pelakon Bil Azali sebagai Zaidi membuatkan warganet seronok melihat gelagat ‘perli’ mereka berdua.Menerusi perkongsian di laman Instagram TV3 Malaysia, ternyata rata-rata peminat drama tempatan dan penonton setia drama tersebut tinggalkan pelbagai reaksi puas hati.

Dalam pada masa yang sama, warganet juga terhibur dengan watak Helmi dan Zaidi yang dilakonkan oleh kedua-dua pelakon lelaki tersebut yang turut dipuji menjadi.“Memang padu ayat yang keluar dari Helmi. Dalam gurauan ada sindiran pedas untuk Pok Cik Khuzairi tu”-hcl


“Saya percaya job lebih luas tapi dugaan akan banyak” – Wan Sharmila berhijab pada ulang tahun ke-38

Wan Sharmila memberitahu dia sudah lama menyimpan hasrat untuk menutup aurat.BEBERAPA posting yang dimuat naik pelakon Wan Sharmila ketika bercuti ke Osaka, Jepun baru-baru ini mengejutkan ramai peminat apabila dia tampil dengan imej bertudung.

Wan Sharmila atau nama sebenarnya Wan Sharmila Wan Mohamed, 38, berkata, dia sudah lama menyimpan hasrat untuk menutup aurat namun nekad melakukan perubahan itu sempena sambutan ulang tahun kelahirannya pada 12 Oktober lalu.

“Sebenarnya kalau ada sesiapa yang tanya tentang berhijab, saya takut nak cakap ‘ya’ tu. Selalunya saya akan minta mereka doakan sahaja… tapi apa yang saya sedang buat sekarang ni adalah saya cuba untuk ke arah itu.Beberapa posting terbaharu dimuat naik Wan Sharmila dengan imej bertudung.

“Apa yang peminat lihat di Instagram itu sebenarnya ya, saya dah mula pakai tudung sejak tiga hari lalu. Tapi sepanjang tempoh itu saya tak post gambar walaupun tengah bercuti di Osaka ketika ini sebab sangat takut malah tiada siapa pun yang tahu mengenainya. Tiga hari saya ‘peram’ gambar dan tak post.

“Saya rasa sedih dan terharu sebab niat saya untuk berhijab ini sebenarnya sudah lama… tapi nak mulakan itu memang takut… jadi masa saya betul-betul nekad nak buat tu, saya lakukan ia masa hari jadi saya,” katanya kepada mStar.

Selain itu, Wan Sharmila mendedahkan kemunculan dia mengenakan hijab dalam beberapa drama sebelum ini juga sebenarnya adalah permintaan peribadi dia sendiri sebagai mengajar diri untuk terus istiqamah.Malah, dia juga sudah mula memilih dalam mengenakan pakaian yang bersesuaian.

Saya buat kerana ia tanggungjawab, bukan kerana fesyen.


“Saya mula pakai masa saya dekat Osaka kerana saya fikir mungkin masa balik ke Malaysia nanti saya tak rasa kekok. Tak dinafikan kalau kawan video call sekarang ni pun saya jadi segan… rasa sangat lain.”Dalam lakonan-lakonan sebelum ini yang saya pakai tudung pun saya yang minta sebab saya suka dan sebenarnya nak belajar… sekarang ini juga pun saya dah mula memilih pakaian yang bersesuaian,” katanya.

Dalam pada itu, Wan Sharmila berkata, dia tidak takut mengenai kurang tawaran berlakon sebaliknya percaya rezeki akan lebih luas selepas ini.”Pada pendapat saya, pakai tudung sebenarnya job lebih luas tetapi dugaan akan lebih banyak… Ini bukan perkara main-main, saya buat kerana ia tanggungjawab, bukan kerana fesyen.

Penampilan bertudung menerusi drama sebelum ini merupakan permintaan peribadi Wan Sharmila kepada pihak produksi.”Saya juga nak ucapkan terima kasih buat mereka yang DM, mesej dan doakan saya… malah ada kawan-kawan rapat yang menangis, mereka buat saya betul-betul terharu.”Cuma saya harap tiada siapa yang judge mengenai penampilan saya selepas ini. Takut pula ada yang cakap tudung tak cukup labuh atau apa… saya cuma harapkan sokongan mereka,” ujarnya.-mstar

via Era Kini


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post