Rihana menceritakan detik perkenalan bahagian 3

Rihana menceritakan detik perkenalan bahagian 3

Bulan lalu, nama bekas Ratu Cantik Rusia, Rihana Oksana Petra menjadi perhatian ramai apabila peguam Sultan Kelantan mengesahkan sudah menghantar surat ce3rai ta@lak tiga kepada pihak peguam Rihana.

Rihana menceritakan detik perkenalan bahagian 3
Rihana menceritakan detik perkenalan bahagian 3

Namun, setakat ini masih tiada khabar terbaru mengenai status perkahwinan diraja itu. Bagaimanapun, perkongsian terbaru oleh Rihana di Instagram miliknya menimbulkan tanda tanya dikalangan netizen.

ARTIKEL MENARIK: Belum Move On, Rihana Oksana Minta Alamat Istana, Mahu Jumpa Bonda Sultan


Menerusi entri itu, Rihana menyedari ramai yang ingin mengetahui apakah sebenarnya yang berlaku antara mereka dan Rihana meneruskan perkongsiannya dengan menceritakan detik perkenalan bahagian 3
Kisah berkenalan kami. Bahagian 3:
“Sejak pertama kali saya lihat suami saya, saya tak tahu kenapa tapi dalam fikiran saya, saya yakin dia adalah bapa kepada anak-anak saya dimasa depan. Tapi ketika itu, saya cepat-cepat buang perasaan tu sebab masih terlalu awal.
Sebelum suami saya pulang ke Malaysia, saya ada bertanya sama ada dia telah berkahwin atau mempunyai anak – dia memberitahu bahawa dia sudah berce3rai pada tahun 2015 kerana bekas isterinya dari Czech Republic telah berbohong bahawa wanita itu tidak mempuntai ikatan perkahwinan dan mengikut dokumen yang ada, wanita itu tidak berce3rai dinegaranya pada waktu itu.
Suami saya berkongsi bahawa wanita itu selalu menggunakannya bagi mendapatkan wang dan bukannya berusaha mendapatkan zuriat. Suami saya memberitahu, dia tidak pernah mempunyai anak dan itulah impian terbesar dalam hidupnya.
Ketika kami tiba di Malaysia, suami saya berdiri di hadapan saya dengan pakaian yang saya tak pernah lihat iaitu tradisional Melayu, saya sempat bertanya kenapa dia pakaiannya kelihatan pelik, tiba-tiba dia membentangkan sejadah untuk solat dan sesudah itu dia berdoa. Itu kali pertama saya lihat orang Islam solat.
Selepas suami saya selesai solat, dia saya memberitahu satu hari nanti dia akan mengajar saya segala-galanya mengenai Islam. Bersambung lagi…”


loading...

Dalam IG sotry terbaru Rihana, dia mengamabarkan yang peguam  Koh Tien Hua bakal membuat permohonan maaf kepadanya kerana tidak bersikap profesional ketika membuat kenyataan mengenai status  anak kepada Rihana
Terdahulu, Rihana terkilan dengan dakwaan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V yang menafikan statusnya sebagai bapa kepada anak mereka mencabar baginda melakukan uj1ian DNA terhadap bayi berkenaan.
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami 
sumber: IG Rihana via tubeviral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post