Dakwaan hubungan Badul dengan arwa4h tidak rapat, Ini penjelasan AR Badul

Dakwaan hubungan Badul dengan arwa4h tidak rapat, Ini penjelasan AR Badul

“DIA seorang anak yang baik, penyayang, ceria tidak pernah berde3ndam dengan orang, positif dan paling utama sikapnya yang ‘happy go lucky’ dan ‘g1ila-gi1la’ macam saya.

Dakwaan hubungan Badul dengan arwa4h tidak rapat, Ini penjelasan AR Badul
Dakwaan hubungan Badul dengan arwa4h tidak rapat, Ini penjelasan AR Badul

“Paling saya terasa, a@rwah sangat bercita-cita mahu menjadi pengawal peribadi Yang di-Pertuan Agong tetapi hasratnya tidak kesampaian,” kata pelakon dan pengarah, AR Badul, 70.

ARTIKEL MENARIK: Show yang terakhir. Ini janji Mejar Zahir kepada Ibunya sebelum pergi


M@angsa yang memakai baju kalis peluru terkena te3mbakan tersasar daripada rakannya ketika latihan itu dan Badul mengetahui i1nsiden menimpa anaknya kira-kira jam 11 pagi tadi.
Badul berkata, a@rwah anak keduanya daripada enam beradik itu memang bercita-cita untuk menjadi tentera sejak kecil kerana seorang yang lasak dan sangat sukakan c@abaran.
“Allahya@rham orangnya sentiasa cekal dan berlapang dada apabila menghadapi c@abaran. Termasuk, i1nsiden payung terjun yang lambat terbuka dialaminya ketika latihan pada Disember, tahun lalu.
“Arw@ah tidak pernah merungut, apatah lagi berasa takut atau serik. Baginya, apa yang berlaku itu adalah ujian dan cabaran seorang perwira sejati,” katanya.
Menurutnya, meskipun dia dan a@rwah anaknya jarang berjumpa tetapi mereka sering berhubung.
Katanya, kali tera@khir dia bertemu a@rwah anaknya pada Februari lalu apabila Mohd Zahir menziarahinya di hospital kerana se3rangan ja@ntung.

loading...

Hubungan dengan aarwah
Ditanya mengenai dirinya yang didakwa tidak rapat dengan arwah, Badul menyangkal tegas. Katanya tidak ada istilah hubungan tidak rapat di antara bapa dan anak.
“Kami jarang dapat bertemu kerana Allahy@arham menetap di kem yang tidak tetap disebabkan terikat dengan urusan kerjanya. Malah, arwah juga sering bertugas di luar negara.
“Sebagai bapa, saya sangat menyanjung tinggi kerjaya anak dan sentiasa menyokongnya. Malah, @arwah saya sifatkan seorang lelaki gagah berani demi menabur bakti pada pertiwi,” katanya.
Badul berkata, je3nazah anaknya akan tiba di Kem Wardieburn Kuala Lumpur kira-kira jam 10 malam dan kemudiannya dibawa ke Tambun, Perak untuk urusan pengebuvmian pada malam nanti.
Seorang anggota tentera disiasat
Sementara itu, SEORANG tentera disiasat berhubung i1nsiden Mejar Mohd Zahir Armaya yang m@aut terte3mbak ketika melakukan demonstrasi di Kem Lok Kawi, Penampang, pagi tadi.
Ketua Polis Daerah Penampang, Deputi Superintendan Haris Ibrahim berkata, siasatan dilakukan mengikut S3eksyen 304A Ka@nun Kese3ksaan.
“Siasatan awal mendapati ma@ngsa ketika itu sedang melakukan acara persembahan te3mbak sempena Majlis Perbarisan Pelancaran Divisyen ke-5 Infantri Malaysia dan Briged ke-13 Infantri Malaysia di Kem Lok Kawi.
“Ketika kejadian m@angsa terte3mbak oleh rakannya sendiri dalam jarak lingkungan lima meter menggunakan senjata api semasa acara persembahan te3mbak di majlis berkenaan,” katanya
sumber: hmetro via tubeviral
ARTIKAL BERKAITAN :

Anak AR Badul meninggaI dunia terkena tmbakan
Trage3di Mejar Mohd Zahir, Mohamad Sabu mula bersuara
AR Badul kongsi pencapian terbaik Mejar Mohd Zahir selepas pemergian anaknya
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post