“Reda Ajelah, Sebelum I K0yakkan Mulut Dia Kan” – Rozita Che Wan mula bersuara

“Reda Ajelah, Sebelum I K0yakkan Mulut Dia Kan” – Rozita Che Wan mula bersuara

Rozita Che Wan mengakui rasa tidak senang, sekali gus menye3Iar terhadap sikap segelintir wanita yang suka merammpas suami orang lain.

“Reda Ajelah, Sebelum I K0yakkan Mulut Dia Kan” – Rozita Che Wan mula bersuara
“Reda Ajelah, Sebelum I K0yakkan Mulut Dia Kan” – Rozita Che Wan mula bersuara

Ramai mengambil mudah isu begini dan menganggap ianya siludah tertulis.

ARTIKEL MENARIK: “Emak dan keluarga saya tert3kan” – Fizo Omar perjelas hubungan terkini antara Mawar dan ibu


Ujar pelakon Kiah Pekasam ini lagi, dia tidak faham mengapa ada wanita yang sanggup mer00sakkan kehidupan wanita lain.
Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta melontarkan pandangan sedemikian selepas ditanya apakah pendiriannya terhadap senario poIi1gami dan wanita yang suka merammpas suami orang.
“Dia macam ni, satu je. Orang yang akan h4ncurkan hidup perempuan ialah perempuan juga. Saya memang tak suka perempuan yang ambil suami orang…sebab takut nanti dia akan ambil suami kita,”katanya kepada MH.
Sambil mengakui antti terhadap wanita perampas suami orang, Che Ta bagaimanapun tidak menolak seratus peratus soal poligami.
“Tak tolak poligami. Tapi senang cakap macam ni lah, kalau kita kahwin dengan lelaki bujang, kita tak boleh halang dia untuk berkahwin lain. Tetapi, kita boleh halang diri kirta untuk berkahwin dengan laki orang.
“Saya tak halang poIigamilah, tetapi kalau kita tahu lelaki itu ada bini, elakkan,”kongsinya lagi.
Ditanya sama ada dia t@akut andai suaminya, pelakon Zain Saidin dira@mpas wanita lain, bintang berusia 45 tahun ini memberi reaksi;
“Reda ajelah… sebelum i k0ya@kkan mulut dia kan!,” seloroh Che Ta sambil ketawa.
Pada masa sama, dia turut menasihati wanita yang pernah berhadap dengan situasi tersebut untuk move on dan jangan dikenang perkara lalu.
“Kena teruskan hidup kerana Dia akan menggantikannya dengan yang lebih baik selepas itu,” kata Che Ta ketika ditemui di majlis pelantikannya sebagai Duta Projek Perumahan Tunas Homes & Tunas Boulevard di Hotel Royal Chulan, Kuala Lumpur.
Serlum ini, ushawan tersebut dikenali sebagai antara selebriti yang secara terang-terangan menyindir golongan wanita peramppas menerusi media sosial. Ikuti temu bual penuh di FB Live MH.
Seronok sembang2 dengan Che Ta ni.. yang penting Che Ta cakap pasal isu Mekah dan beri pesan pada sape yg suka k@acau laki oqang..

loading...

Mahu hidup 55 tahun lagi bersama Che Ta, ini jawapan jujur Zain Saidin
FOTO pasangan selebriti, Rozita Che Wan dan Zain Saidin meraikan ulang tahun kelima perkahwinan mereka menarik perhatian pengikut di laman Instagram.
Lebih mencuri tumpuan apabila Zain memuat naik kapsyen membayangkan perkahwinan mereka akan berta@han sehingga 55 tahun lagi.
“Selamat ulang tahun sayangku Rozita Che Wan, lima tahun yang indah dan 55 lagi untuk dilalui. I love you so much,” tulisnya.
Che Ta dan Zain menyambut ulang tahun perkahwinan ke-5.
Gara-gara nombor 55 itu, ramai pengikut tertanya-tanya mengapa Zain memberikan bayangan angka tersebut.
Menurut pelakon drama Oh My English! ini, angka tersebut merujuk kepada 55 tahun lagi mereka akan berada di dvunia.
“Pasal 55 tahun lagi kami pun dah 90 tahun, kuvbur pun dah memanggil,” balasnya di komen penerbit syarikat Zeel Production yang mesra disapa Haji Zeel.
Menerusi akaun Instagram Rozita Che Wan pula, dia turut memuat naik beberapa keping foto istimewa bersempena ulang tahun perkahwinan mereka itu.
Rozita, 45, dan Zain, 34, mendirikan rumah tangga pada 11 Disember 2013 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Aaisyah Dhia Rana, yang kini berusia empat tahun.
Rozita turut mempunyai dua anak lelaki iaitu Ammar Affendy, 22, dan Aniq Ezzra, 20, hasil perkahwinan pertamanya.
Sumber : MEDIA HIBURAN via tubeviral 

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post