“Emak dan keluarga saya tert3kan” – Fizo Omar perjelas hubungan terkini antara Mawar dan ibu

“Emak dan keluarga saya tert3kan” – Fizo Omar perjelas hubungan terkini antara Mawar dan ibu

PELAKON Fizo Omar memberitahu komen-komen negat1if netizen yang mengaitkan ibunya Hasnah Jidin, 59, sebagai punca pe3rpisahan dengan bekas isteri Mawar Abdul Karim memberi te3kanan kepada keluarga.

“Emak dan keluarga saya tert3kan” – Fizo Omar perjelas hubungan terkini antara Mawar dan ibu
“Emak dan keluarga saya tert3kan” – Fizo Omar perjelas hubungan terkini antara Mawar dan ibu

Fizo menerusi program Melodi pada Ahad memberitahu, kenyataan bekas isterinya yang kurang jelas membuatkan netizen mula membuat spe3kulasi yang tidak benar berkaitan keruvntuhan rumah tangga mereka.

ARTIKEL MENARIK: Amaris Tidak Puas Hati Dengan Dato Vida, Selepas Vida Membuat Kenyataan Ini


“Bila kenyataan saya dan Mawar dimanipulasi mereka mula sala@hkan keluarga Mawar dan keluarga saya.
“Kenyataan Mawar kurang jelas dan saya tidak pasti apa yang ingin disampaikan. Tapi saya percaya Mawar orang yang baik dan tidak akan bvurukkan mak mentua sendiri”
Anak mak
Menurut Fizo, dari dulu lagi dia memang dikenali sebagai anak mak. “Dari dulu saya menjaga mak saya, semenjak k3matian ayah saya”. “Mak saya single mother, dia ada penyakit kencing manis, mata dia tak nampak”. “Macam mana mak saya mendidik saya dahulu, macam tulah saya akan mendidik Maryam untuk menjaga Mawar kelak”
“Ada yang kata saya anak emak, isu anak emak sudah berbelas tahun, saya jaga emak dan adik-adik sejak a@rwah bapa men1inggal,” ujarnya.
Pasangan ini berkahwin pada November 2013.
Fizo melafazkan ce3rai terhadap isterinya Mawar Abdul Karim pada Rabu lalu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat.
Bagaimanapun, kenyataan Mawar bahawa dia terpaksa meng0orbankan kasih sayang demi kebahagiaan Fizo sekeluarga menimbulkan sp3ekulasi dalam kalangan netizen.
Dalam pada itu, Fizo memberitahu ibu dan keluarganya terjejas akibat komen ne3gatif netizen yang membuat spe3kulasi bahawa keluarganya pvunca perpi1sahan itu.
Malah, Fizo menafikan perpi1sahan tersebut akibat campur tangan daripada keluarga masing-masing.
“Tindakan dan komen ne3gatif netizen membuatkan ibu saya dan keluarga menjadi m@angsa.
“Secara jujur, buat masa ini dia ada sedikit te3kanan e3mosi. Sudah-sudah lah tu kalau sayangkan hubungan saya dan Mawar doakan yang baik-baik,” ujarnya.
Menafikan hal itu, Fizo berkata hubungan mereka dengan keluarga masing-masing dalam keadaan baik terutamanya berkaitan urusan anak Wan Maryam yang kini berusia dua tahun.
“Hubungan Mawar dengan ibu saya baik dan mereka juga baru sahaja berjumpa. Begitu juga saya dan keluarga Mawar baik-baik sahaja,” ujarnya.
Fizo berkahwin dengan Mawar pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata Wan Maryam, 2.

loading...

Selepas 4 hari bergelar duda, ini yg terjadi kepada Fizo sekeluarga.  Fizo akhirnya menceritakan segala2nya yg berlaku sehingga dia melafaz c3rai
Saat Melafazakan C3rai
Menurut Fizo lagi, ketika melafazkan c3rai, ia suatu saat yang cukup beremosi. Ia merupakan satu momen yang akan dia kenang.
“Dengan penuh kasih sayang, saya melafazkan..” Ketika melafazkan c3rai, dalam hati Fizo, dia menganggap, perkara tersebut bukanlah satu pengakhiran, tapi ia merupkan satu permulaan buat mereka. Berikut temuramah penuh Fizo bersama pihak Melodi
p/s: Semoga Fizo dan Mawar tenang menjalani kehidupan mereka

sumber: mstar, tubeviral 

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post