Selepas Sah Berc3rai, Ini yang akan terjadi kepada Restoran Fizomawar Kitchen

Selepas Sah Berc3rai, Ini yang akan terjadi kepada Restoran Fizomawar Kitchen

Selepas terlafaznya talak satu antara pasangan Fizo Omar dan Mawar Karim, peminat mula berteka-teki tentang hala tuju perniagaan yang dijalankan sejak berkahwin misalnya Fizomawar Kitchen.


Selepas Sah Berc3rai, Ini yang akan terjadi kepada Restoran Fizomawar Kitchen
Selepas Sah Berc3rai, Ini yang akan terjadi kepada Restoran Fizomawar Kitchen

Menjawab persoalan itu kepada rancangan bual bicara Mingguan Wanita, kata Mawar nama dan hala tuju selanjutnya bisnes mereka itu masih belum diputuskan.

ARTIKEL MENARIK: “Reda Ajelah, Sebelum I K0yakkan Mulut Dia Kan” – Rozita Che Wan mula bersuara


“Buat sementara ini kami belum putuskan untuk mengubah nama itu. Sehingga kini kami berkawan atas dasar rakan kongsi kepada perniagaan itu.
Fizo Mawar Kitchen mungkin jadi Fizo Maryam Kitchen
“Jika ada perubahan nama pun mungkin akan jadi Fizomaryam sebab pangkal M nama itu masih ada dan akan dikekalkan,” kata Mawar ketika dihubungi.
Fizomawar Kitchen mula beroperasi sekitar pertengahan Disember 2015 dan menyediakan pelbagai masakan berasaskan Thailand serta juadah ikonik negeri Cik Siti Wan Kembang.
Restoran itu beroperasi di Bandar Baru Bangi dan beroperasi setiap hari Selasa hingga Ahad dari pukul 11 pagi hingga 11 malam.
Fizomawar Kitchen turut membuka cawangan kedua di Kota Bharu, Kelantan.
Fizo dan Mawar mendirikan rumah tangga pada 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Wan Maryam, 2 tahun.

Pasangan itu memutuskan untuk berce3rai tal@ak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi pada Rabu lalu.

loading...

Berikut adalah perkongsikan jujur, tulus dan mulus Makan di FizoMawar Kitchen. 
Perkara pertama yang akan menyambut anda di sini adalah sebuah replika perahu tradisional. Cantik. Katanya dibawa khas dari negara Thai. Kalau nak berselfie beramai-ramai, kami syorkan anda ambil gambar di sini.

Hiasan dalaman restoran ini agak simple. Terbahagi kepada 2 bahagian, berhawa dingin dan ruang terbuka. Meja kayu dan bangku digunakan untuk pelanggan menjamu selera.
Ketika kami tiba di sini, tidak ramai pelanggan di dalamnya. Kami disapa mesra oleh seorang pelayan lelaki. Kami ditanya sama ada ingin makan di luar atau di dalam. Kami memilih untuk ke ruang yang berhawa dingin dan pelayan tersebut membawa kami masuk ke dalam tanpa kompromi.
Mula beroperasi sekitar pertengahan Disember 2015 lalu, semestinya masih banyak penambahbaikan yang perlu dilakukan. Apa pun, FizoMawar telah mengambil langkah bijak dengan mendengar pendapat yang dilontarkan oleh pelanggan demi meningkatkan mutu restoran mereka.
p/s: Semoga Fizo dan Mawar tabah menghadapai dugaan yang mendantang ini
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami 
sumber: gempak.com  via tubeviral 

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post