“Lawan mu, lawan” – Video Isteri Seepak Teerajang Suami Depan Anak-Anak Minta Surat Ceerai

“Lawan mu, lawan” – Video Isteri Seepak Teerajang Suami Depan Anak-Anak Minta Surat Ceerai

Seperti yang semua sudah sedia maklum, syurga seorang perempuan yang belum berkahwin terletak di bawah tapak kaki ibunya, tetapi bagi seorang wanita yang sudah bergelar isteri, syurganya terletak di bawah kaki suami. Tapi lain pula yang terjadi kepada pasangan ini

“Lawan mu, lawan” – Video Isteri Seepak Teerajang Suami Depan Anak-Anak Minta Surat Ceerai
“Lawan mu, lawan” – Video Isteri Seepak Teerajang Suami Depan Anak-Anak Minta Surat Ceerai

Aduhai rasa terkedu bila tengok video ni, viral di media sosial seorang isteri sepak suami sampai suami menangis di depan anak-anak.

ARTIKEL MENARIK: Sedang menerima rawatan di Landon. Bapa update perkembangan terkini Ainul


Berdasarkan percakapan video ini, pasangan ini merupakan orang pantai timur.
Sepak terajang suami depan anak-anak
Video Player



00:00
01:24
Dalam video tu dilihat suaminya sedang mempertahankan diri daripada disepak namun si isteri gesa lelaki tersebut untuk tetap laaan.
Menurut percakapan dalam rakaman itu, si suami ini tak melawan apabila dirakam. Malah dalam rakaman itu, mereka dikatakan seperti dalam proses penceeaian.
Si isteri juga minta anak-anaknya untuk merakamkan perbuatannya, bahkan menurut kata-kata wanita itu suaminya ini bertindak agresif jika tidak dirakam.

loading...

Cerita disebalik video
Menurut fahaman, si isteri mendesak si suami untuk minta surat cerai, lepastu dia tuntut surat cerat dan hakim masih belum bagi kata putus dalam proses penceraian mereka ni. Melalui percakapan dalam video tu, Wanita ini dilihat geram tak dapat pohon bantuan rumah, nafkah juga tidak diberi oleh suami dia
Tapi bersadarkan komen netizen dalam Facebook Sultan Melaka ni, si suami ini jenis kaki pukul, malah si suami tak memberikan nafkah kepada keluarga dan si isteri yang berpulun mencari duit.

Bagaimanapun, tindakan ini mengundang bermacam-macam reaksi netizen ada yang mengecam ada juga yang membela setelah mengetahui penjelasan ini.
Hurm, syurga isteri terletak di tapak kaki suami, selagi tak ada kata putus selagi tu dia wali isteri, tapi kita tak tahu kan keadaan wanita tu. Apapun tunggulah cerita susulan.
Reaksi warganet: 
sebelum rakam suami dia belasah dia dulu.. bila rakam suami dia berlakon kena belasah dan tak melawan
sy pun dgr dlm video pun ckp cm 2 gk.. tp Allah hu alam.. pe2 pun aib nye ya Allah, Mudah2an selesai ngan baik le
p/s: Allahu, semoga kes ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik, kerana melalaui video ini, si siteri kelihatan tidak lagi dapat menangung deerita
Semoga kita semua dikurniakan pasangan hidup yang soleh dan solehah dan menjadikan keluarga yang terbina itu penuh dengan sakinah (ketenangan), rahmah (rahmat) dan mawaddah (kasih sayang). Amin
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami  via tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post