Gara2 Layan Soalan Merepek PU Azman Terpaksa Minta Maaf Kat Netizen. Rupanya Ini Sebabnya Kenapa

Gara2 Layan Soalan Merepek PU Azman Terpaksa Minta Maaf Kat Netizen. Rupanya Ini Sebabnya Kenapa

Gara2 Layan Soalan Merepek PU Azman Terpaksa Minta Maaf Kat Netizen. Rupanya Ini Sebabnya Kenapa

Gara2 Layan Soalan Merepek PU Azman Terpaksa Minta Maaf Kat Netizen. Rupanya Ini Sebabnya Kenapa
Gara2 Layan Soalan Merepek PU Azman Terpaksa Minta Maaf Kat Netizen. Rupanya Ini Sebabnya Kenapa

Pencetus Ummah, (PU) Azman memohon maaf kepada semua pihak yang terasa dengan dirinya yang sering melayan mesej merepek di Instagram (IG).

*video sekadar hiasan

Menerusi entri di IGnya, PU Azman menjelaskan dia mempunyai sebab tertentu melakukan perkara demikian dan mengakui dirinya juga merupakan sebagai seorang insan biasa yang tidak lepas daripada melakukan kesilapan.

ARTIKEL MENARIK: Nabil Dan Jihan Menyembah Ramli MS Seperti Sembah Berhala Dan Akhirnya Isteri Ramli MS Bersuara Kerana Ini


“Saya mohon maaf. Maybe ada netizen yang cakap, “ustaz boleh layan mesej merepek macam ni, tapi tak boleh jawab soalan saya”.
“Firstly, saya insan biasa. Ada waktu yang saya serius ketika berprogram, bagi talk dan bekerja.
“So saya juga ingin mengisi waktu ceria saya untuk hiburkan hati sendiri. One more thing, saya bukannya tak jawab soalan netizen di DM, ada yang saya jawab, tapi tak larat nak jawab soalan yang terlalu banyak.

Update dari insta

“Banyak yang terlepas pandang dan soalan yang telah jauh turun ke bawah. Sebagai insan biasa yang ada keterbatasan waktu dan tenaga, saya mohon maaf,” tulisnya.
Menerusi ruangan di komen memuji tindakan PU Azman memohon maaf secara terbuka dan mereka juga faham dengan kesibukan tugasnya sehingga tidak dapat melayan semua Direct Message (DM) di media sosial.

sumber gempak


“Tak Boleh Puaskan Hati Orang” – Berdakwah Di Pentas GV5, PU Azman Sedia Terima Kritikan


Selepas muncul di Jozan Live, pendakwah PU Azman menjadi sasaran netizen apabila dijemput tampil di pentas Gegar Vaganza (GV5) minggu lalu.

pu-azman-gv5-header.jpg?ext=.jpg


Menerima kecaman daripada netizen yang kurang bersetuju untuk tampil di acara hiburan, bagaimanapun PU Azman tidak mudah melatah.
“Saya sedia terima kritikan yang tak suka saya berada di pentas Gegar Vaganza.
“Kita tidak boleh memuaskan hati semua orang. Dan kita juga tidak mampu nak memahamkan niat kepada semua orang.
“Persepsi setiap orang adalah berbeza berdasarkan pertimbangan masing-masing dalam soal kesan dan risiko. Ianya sangat subjektif.
“Alhamdulillah, di pentas GV, saya berkongsi sepotong ayat Al Quran daripada Surah An Nisa’ tentang wanita solehah dan hadis sohih riwayat Bukhari tentang Istikharah,” tulisnya di Instagram.
Di sebalik kecaman, tindakan PU Azman itu dianggap bijak dan langkah terbaik untuk menyebarkan dakwah secara optimum dalam platform berbeza.

Bersiaran selama lapan minggu, GV5 boleh ditayangkankan secara langsung di saluran Astro Ria (104) dan Ria HD (123) pada setiap Ahad jam 9 malam.

Layari laman web www.gegarvaganza.com.my untuk segala informasi lanjut mengenai GV5.

sumber gempak

kredit video Abang Viral Via cegitucegini

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post