Tak pasal-pasal malu satu Malaysia! Cikgu sado difitnah tampar murid dedahkan cerita sebenar

Tak pasal-pasal malu satu Malaysia! Cikgu sado difitnah tampar murid dedahkan cerita sebenar

GURU SADO TAMPAQ BUDAK SAMPAI BIRU PIPI?

Fuhhh memang sado baq anggg dia punya penampaq sampai biru muka pipi anak orang… aku tengok pun geram bhai! macam gampang cikgu nih!

Tak pasal-pasal malu satu Malaysia! Cikgu sado difitnah tampar murid dedahkan cerita sebenar
Tak pasal-pasal malu satu Malaysia! Cikgu sado difitnah tampar murid dedahkan cerita sebenar

mak pak dia siap buat repot dan cek spital dah tu. repot polis pun ada! pastu mak sedara dia kalut viral kat fb… abeh semua page tak bertanggungjawap viral kata cikgu sado tampaq biru pipi. Maka berlaku lah maki makian hina hinaan terhadap kaum guru oleh netizen low class!

Sekali budak tu kena nilaaaaaa…. Nenek dia tempek nila kononnya nak berubat bengkak rahang….mak pak kalut tuduh cikgu tampaq anak dia… hangpa masyarakat tak pasal buta2 dapat dosa fitnah dengan guru tu. Takdak kaitan langsung dia penampaq orang! ingat guru-guru ni cap ayam sgt ka? pastu ada hati netizen kata geram tengok cikgu tampaq anak orang..

ARTIKEL MENARIK: Mahathir seperti penyakit kusta & dia yang ajar saya kurang ajar ! Kini Nazri kembali sokong Mahathir


baik rotan! tok hang woii.. rotan pun cikgu masuk penjara la bodoh…. patut la zaman skrg semua dah takde adab.. ini rupanya tanggapan hangpa terhadap guru yang bagi ilmu..

Untuk laporan terkini guru sado tersebut dah buat repot polis dan ahli keluarga tersebut baru kalut nak mtk maaf.. page2 tak bertnggungjawap pakat dok delete post.. viral la lagi oiii… sedap kot share citer panasssss Sumber Taiping Zone

Image may contain: 1 person, text and closeup


Image may contain: 1 person, text


No automatic alt text available.


Image may contain: one or more people and people standing




Image may contain: text


ibu kepada anak yang didakwa kena tampar

Image may contain: 3 people, people smiling, text


Setelah viral kejadian guru tampar murid siang tadi, Guru Jan Raafi telah membuat laporan polis bekaitan kes ‘tampar murid sehingga lebam’ tersebut.

Menurut beliau apa yang diceritakan oleh murid itu adalah tidak benar. Tiada pun murid tersebut ditampar atau terlanggar tangan beliau.



Menurut laporan polis tersebut, beliau melaporkan kesan biru itu adalah nila dan cuka yang diletak oleh neneknya kerana anaknya itu disyaki terkena penyakit beguk. Beliau juga memberitahu memang sekarang ini beguk dan HFMD sedang menular di kalangan murid di sekolahnya.

Berikut adalah laporan polis yang telah dibuat oleh guru tersebut:

No automatic alt text available.


Cikgu Jan Raafi juga telah mendapat kecaman dari pelbagai pihak, kerana telah diviralkan di media sosial. Pihak polis sedang menyiasat kes ini seadilnya, keputusan rasmi adalah daripada pihak berkuasa.

Itulah cabaran seorang guru, pelbagai fitnah dan cacian terpaksa ditempuhi.

(Maklumat di atas adalah berdasarkan laporan polis yang telah tersebar, keputusan sebenar adalah dari hasil siasatan pihak polis yang akan diketahui sikit masa lagi)-sumber pendidik2u.my

Kredit : HelangMerah.

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post