“Saya Minta Maaf & Sangat Menyesal..” – Buat Kecoh Di WTKL, Wanita Palestin Akui Tertekan Tak Dapat Hubungi Anak Di Gaza

“Saya Minta Maaf & Sangat Menyesal..” – Buat Kecoh Di WTKL, Wanita Palestin Akui Tertekan Tak Dapat Hubungi Anak Di Gaza

Susulan membuat kecoh di Wisma Transit Kuala Lumpur, baru-baru ini, seorang wanita Palestin tampil memohon maaf secara terbuka kepada orang ramai atas tindakannya itu.

“Saya Minta Maaf & Sangat Menyesal..” – Buat Kecoh Di WTKL, Wanita Palestin Akui Tertekan Tak Dapat Hubungi Anak Di Gaza



Luah rasa kesal dan mohon maaf



ARTIKEL MENARIK:“Dia Cakap Dia Dah Bagi Nafkah..” – Pisang Goreng RM6 Pun Diminta Bahagi Dua, Isteri Luah Sikap Suami Terlalu Berkira


Wanita yang bernama Aminah Muhammad Nafi’ Jamal Abd Rabbah menyatakan rasa kesal atas tindakan keterlaluannya itu.

Bahkan, dia mengakui bertindak sedemikian kerana berpunca daripada tekanan emosi susulan tidak dapat menghubungi anaknya yang masih berada di Gaza selama seminggu.

Loading...



Berterima kasih kepada rakyat Malaysia

Saya minta maaf dan sangat menyesal dengan apa yang saya lakukan. Kami sedang melalui situasi yang sangat sulit hanya Allah SWT sahaja tahu. Saya seorang ibu kepada tiga anak yang syahid.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post