“Korang Tak Rasa Apa Saya Rasa..” – Nonny Nadirah Dedah ‘Tanggal’ Tudung & Berkemban Sebab Disihir

“Korang Tak Rasa Apa Saya Rasa..” – Nonny Nadirah Dedah ‘Tanggal’ Tudung & Berkemban Sebab Disihir

Selepas membuat keputusan untuk kembali tidak bertudung dan mendedahkan aurat, pelakon, Nonny Nadirah teruk dikecam ramai tetapi menegaskan dirinya masih berpegang teguh kepada ajaran agama Islam.

“Korang Tak Rasa Apa Saya Rasa..” – Nonny Nadirah Dedah ‘Tanggal’ Tudung & Berkemban Sebab Disihir



Kata Nonny atau nama sebenar, Nonny Nadirah Zainuddin, perubahannya itu disebabkan perbuatan sihir seseorang yang tidak menyukainya.

ARTIKEL MENARIK:Suami Langgar Taklik Lepas Minum Air Ketum, Pelakon Wanita Dedah Sudah Bercerai


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nonny Nadirah (@nonnynadirah)

Namun begitu, pelakon itu tidak berminat untuk mendedahkan dalang di sebalik buatan sihir itu kerana menganggap setiap manusia mempunyai dugaan tersendiri.

Saya berpegang kepada ajaran al-Quran dan hadis. Korang tak rasa apa yang saya rasa.

Perkongsian tersebut telah dikongsikan oleh Nonny di laman Instagramnya pada Khamis.



Loading...


Dalam pada masa yang sama, Nonny turut berkata tidak salah untuk orang ramai menegur perubahannya, namun perlulah menggunakan cara yang betul.

Hendak menegur kenal caranya, amal Ilahi kekuatan ilmunya. Islam agama luar biasa dan ajaib, doa yang baik-baik.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post