13 Tempat Makan Best Arab Di Kuala Selangor, Selangor

13 Tempat Makan Best Arab Di Kuala Selangor, Selangor

Kuala Selangor terkenal dengan suasana senja yang menakjubkan dan aktiviti melawat kilang kelip-kelip di Kampung Kuantan. Setiap malam, kelip-kelip akan muncul, mencipta pemandangan yang indah.

13 Tempat Makan Best Arab Di Kuala Selangor, Selangor



 Di bawah adalah 13 tempat makan best untuk anda cuba di Kuala Selangor yang boleh korang kunjungi. Nikmati hidangan yang pelbagai, direka khas untuk puaskan selera anda.

ARTIKEL MENARIK:Resipi Roti Jagung Air Fryer, Sangat Sedap & Mengenyangkan


1. NASI ARAB MAKA RESTAURANT – MAKANAN ARAB

Ini adalah salah satu restoran makanan arab yang popular di Kuala Selangor ni. Korang yang mana melawat Kuala Selangor boleh datang ke sini untuk cuba makanan arab mereka yang sedap. Rempah yang mereka gunakan adalah resepi tersendiri. Harga pon agak murah dan berbaloi lah untuk korang cuba.





Ingin kunjung ke sini hujung minggu ni? Lokasi kedai ini di 23C, Jalan Medan Niaga 7, Medan niaga, 45000 Kuala Selangor, Selangor. Kedai ini mula operasi pada setiap hari pada pukul 10 pagi hingga 10 malam. Kalau anda ada soalan atau ingin buat tempahan, boleh hubungi di no tel: 018-988 6933.

 



Loading...


2. AZSYA KITCHEN – MAKANAN ARAB

Azsya Kitchen ada sediakan dan tawarkan makanan arab yang aneka dan lazat. Dekat sini, pengunjung rata-rata akan cuba nasia rab mandy ayam dan kambing mereka. Nasi mereka yang sangat lembut dan ayam dan daging dimasak dengan lembut dan juicy. Harga pon berpatutan. Korang memang patut datang cuba bersama keluarga atau rakan-rakan.




Ingin kunjung ke sini hujung minggu ni? Lokasi kedai ini di KS 287 Taman Belibis, Bukit Rotan, Jalan Kuala Selangor, 45000 Bukit Rotan, Selangor. Kedai ini mula operasi pada setiap hari pada pukul 12 tengah hari hingga 11 malam. Kalau anda ada soalan atau ingin buat tempahan, boleh hubungi di no tel:  017-634 8849.

 

3. MUSTAWA FAMILY CAFE – MAKANAN ARAB

Di Mustawa Family Kuala Selangor Cafe, mereka menawarkan hidangan berkualiti tinggi dan menjemput anda untuk mencuba makanan lazat kami. Kunci kejayaan mereka adalah mudah: menyajikan makanan konsisten berkualiti yang sedap setiap kali.

Mereka menyajikan pelanggan dengan hidangan sejati dan lazat seperti: Kopi, Nasi Kambing, Makanan Barat, Pasta. Nikmati makanan lazat mereka. Ambil minuman. Tetapi yang paling penting, bersantailah!




Ingin kunjung ke sini hujung minggu ni? Lokasi kedai ini di 46, Jln Peninsular Utama 1, Peninsula Park, 45000 Kuala Selangor, Selangor. Kedai ini mula operasi pada setiap hari pada pukul 9 pagi hingga 11 malam. Kalau anda ada soalan atau ingin buat tempahan, boleh hubungi di no tel:  011-3546 0622.

 

Buat masa ini kami hanya menjumpai 3 tempat makan best makanan arab di kawasan Kuala Selangor ini. Terima kasih. Dah baca tu, jangan lupa untuk kongsikan ye. Selamat menjamu selera. Adios !


Kredit -KHALIFAH MEDIA NETWORKS.



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post