“Satu Kezaliman Ke Atas Saya…” – Hana Ismail Tertekan Dengan Fitnah Kes Rogol, Anggap Ia Ujian Untuk Semua

“Satu Kezaliman Ke Atas Saya…” – Hana Ismail Tertekan Dengan Fitnah Kes Rogol, Anggap Ia Ujian Untuk Semua

Isteri pendakwah Da’i Syed akui emosinya terganggu dengan fitnah berkaitan kes rogol melibatkan suaminya itu apabila ia tular di media sosial baru-baru ini.

“Satu Kezaliman Ke Atas Saya…” – Hana Ismail Tertekan Dengan Fitnah Kes Rogol, Anggap Ia Ujian Untuk Semua



Kata Hana Ismail, dia sudah bersedia dengan kemungkinan isu ini kembali dibangkitkan apabila mengambil keputusan untuk mengahwini Syed namun kesal dengan tindakan pemfitnah.

ARTIKEL MENARIK:(FOTO) Tembam & Comel! Jelas Di Pantulan Cermin, Neelofa Kongsi Wajah Anak Kedua


Sejujurnya, saya tidak kisah. Namun, si pelaku memuat naik video pada waktu yang kurang tepat, lebih-lebih lagi saya berada dalam fasa pemulihan selepas keguguran.

hana

Tambah pengacara itu lagi, dia masih berduka dengan kehilangan cahaya mata sulung mereka ketika kandungannya mencecah 10 minggu namun bersyukur keluarga sentiasa bei sokongan padanya.

Hana turut berkata kerana sudah mempunyai naluri ibu, timbul rasa rindu untuk hamil dan situasi tersebut yang berlaku ketika dia berpantang membuatkan emosinya tertekan.


Loading...


Secara fizikal memang nampak saya okey, tetapi saya masih lagi dalam fasa penyembuhan untuk emosi dan mental.

Hana turut mengambil kesempatan untuk memberi pesanan kepada masyarakat agar menyelidik kisah sebenar sebelum membuat andaian.

Satu penganiayaan dan kezaliman ke atas saya. Ini kira ujian buat suami, saya, si pelaku dan orang yang menonton video tersebut.

hana syed

dai syed

Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post