Juliana Evans Timang Cahaya Mata Kedua – “Alhamdulillah, Saya Ibu Kepada Dua Orang Anak Sekarang…”

Juliana Evans Timang Cahaya Mata Kedua – “Alhamdulillah, Saya Ibu Kepada Dua Orang Anak Sekarang…”

Pelakon jelita Che Puan Juliana Evans selamat melahirkan cahaya mata kedua iaitu bayi perempuan pada pukul 8:26 pagi tadi.

Juliana Evans Timang Cahaya Mata Kedua – “Alhamdulillah, Saya Ibu Kepada Dua Orang Anak Sekarang…”



Juliana menerusi hantaran yang dimuat naik dalam Instagram miliknya memanjatkan kesyukuran atas kurniaan daripada Allah SWT itu.

ARTIKEL MENARIK:“Pelanduk Dua Serupa Kot, Aku Dah Clean” – Fuad Rahman Nafi Ditahan




“Kelahiran adalah permulaan mendalam kepada kerohanian yang dimiliki oleh seseorang wanita.

“Alhamdulillah sekarang saya merupakan ibu kepada dua cahaya mata,” katanya ringkas.



Loading...





Juliana berkahwin dengan kerabat diraja Selangor, Tengku Shariffuddin Shah Tengku Sulaiman Shah pada 2017.

Mereka dikurniakan seorang puteri bernama Tengku Kamiliah Zanariah Josephine Ehsan Shah Tengku Shariffuddin yang kini berusia empat tahun. – BOOM!


Kredit -Boom! Malaysia.



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post