“Saya Ada Bukti Transaksi” – Fatin Afeefa Nafi Abai Pendidikan Anak, Berhabis RM40K Hantar Ke Sekolah Antarabangsa

“Saya Ada Bukti Transaksi” – Fatin Afeefa Nafi Abai Pendidikan Anak, Berhabis RM40K Hantar Ke Sekolah Antarabangsa

Pelakon Fatin Afeefa tampil menafikan dakwaan mengenai dia telah mengabaikan pendidikan anak perempuannya, Ivy Herra Sophia seperti yang tular di TikTok, baru -baru ini.

“Saya Ada Bukti Transaksi” – Fatin Afeefa Nafi Abai Pendidikan Anak, Berhabis RM40K Hantar Ke Sekolah Antarabangsa



Perkara tersebut dijelaskan Fatin menerusi live TikTok dan menganggap dakwaan tersebut sebagai satu fitnah yang dilemparkan oleh individu yang tidak bertanggungjawab.

ARTIKEL MENARIK:Dulu Popular Dengan Lagu “Keranamu Kekasih”, Penyanyi Illa Sabry Lama Menghilang Tak Sangka Begini Keadaan Beliau Sekarang



Jelasnya lagi, dia telah berhabis RM40,000 demi menghantar anaknya ke sekolah antarabangsa dan telah pun memasuki tahun 2.



Loading...


Saya hantar anak saya bersekolah di sekolah antarabangsa. Saya habiskan duit sebanyak RM40,000 untuk membayar yuran selama setahun. Anak saya dah complete tiga semester dan dah masuk year 2.

Anak saya belajar International School, bukan silibus kebangsaan. RM40,000 tu tak termasuk baju dan buku sekolah.


Kredit -beautifulnara



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post