Beli Beg Arwah ‘Founder’ Kosmetik Terkenal, Wanita Terkejut Jumpa Buku Jampi

Beli Beg Arwah ‘Founder’ Kosmetik Terkenal, Wanita Terkejut Jumpa Buku Jampi

Segala rezeki yang diberi adalah daripada Allah SWT dan mempercayai makhluk lain selain Allah boleh mendatangkan syirik bagi seseorang muslim.

Beli Beg Arwah ‘Founder’ Kosmetik Terkenal, Wanita Terkejut Jumpa Buku Jampi



Itulah yang terjadi melalui perkongsian di TikTok oleh pengguna yang dikenali sebagai Haslina Hashim, apabila dia terperanjat setelah dia menemukan sebuah buku jampi di dalam beg tangan yang dibelinya oleh seorang pengasas produk kecantikan.

ARTIKEL MENARIK:9 Orang Pakai Sedondon Warna Merah Datang Beraya. Rupanya Ada Sesuatu Yang Buruk Telah Berlaku



Dikatakan juga buku jampi itu merupakan milik pengasas produk kecantikan yang telah meninggal dunia dan pemilik video TikTok itu menyatakan bahawa dia terjumpa buku itu di dalam beg ‘preloved‘ yang dibelinya.


Beralih ke ruangan komen, rata-rata warganet mencari identiti pengasas produk kecantikan itu dan ada juga yang meremang bulu roma setelah terbaca jampi tersebut.

Dah La Aku Stress Fikir Betul Ke Nurul Mengandungkan Anak Pak Samad .. Sekarang Aku Stress Lagi Fikir Ni Buku Siapa


I Know Dis, Nenek I Pun Kata Ni Ayat2 Jampi Serapah Orang Dulu2 Biasa Pakai? Tp Sure Ke Menjadi? Allahualam


Dlu Mse Aku Ank Dara Arwah Tok Aku Ada Ajar Benda2 Ni..Utk Bedak,Minyak Rambut,Sikat Lg Satu Panah Arjuna…Smpi Skrg Aku Hafal Tp X Buat Pon



Loading...




Ni Buku Yang Bini Baru Si Laki Tu Kan. Yang Anak Tiri Bergaduh Ugut Bapak Tiri Tu Ke


Pastu Cerita Ni Tergantung Mcm Tu Jea ,Penat Aku Nk Scroll Komen Nk Cri Sape Org Tu. Hahahahhahaha


Nenek Pernah Cite, Org Dulu² Kalau Nk Cantik, Dia Bace Ayat Kursi Tp Bace Terbalik (Idk Mcm Mane, Jgn Tanya) Depan Cermin Mlm². Scary Kan


Sebenarnya, Ada Sesetengah Mua Masa Start Makeupkan Cust Dia Akan Sapu Minyak Pada Muka Kita Sambil Mulut Terkumat Kamit. Rasanya Sbg Penyeri. Wallahu

Sy Pnh Bce Ayat Untuk Seri Wajah Dlu..Allahuuu Time Tu Mmg Xthu Tu Ayat Jampi…Dh Pnh Guna Pm, Mak Dpt Thu Trus Tgur..Lps Tu Xbt Dh


Saya Pernah Terjumpa Buku Keluarga Terdekat Macam Ni, Semua Ayat Pelik + Saya Perasan Satu Bacaan Untuk Buat Seseorang Suka Kita. Masa Baca Seram

Sidi Guru Sidi Aku. Dia Ade Tulis Situ Laillahaillah. Org Dulu2 Punya Ayat Ni . Nk Berubat Orang . Yg Tukang Urut Biasa Akan Gune Ayat Mcm Ni .

Sumber BN/RJ  

viaBulletin 50 Times

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post