Ada salah faham, Jovian perjelas isu ‘mask’ hauk. -“Jaga kata-kata, jangan fitn4h saya…”

Ada salah faham, Jovian perjelas isu ‘mask’ hauk. -“Jaga kata-kata, jangan fitn4h saya…”

Baru-baru ini, tular isu yang terkait antara kenyataan pereka fesyen terkenal iaitu Jovian Mandagie dengan pelitup muka yang memerlukan perakuan SIRIM.

Ada salah faham, Jovian perjelas isu ‘mask’ hauk. -“Jaga kata-kata, jangan fitn4h saya…”



Demikian adalah apabila pereka fesyen itu menggunakan perkataan ‘hauk’ bagi menggambarkan tahap kualiti rendah pelitup muka jenama lain di pasaran.

ARTIKEL MENARIK:(VIDEO) Cukuplah baba buat cerita macam-macam. Benda tak betul semua tu.


Saya rasa sesuai istilah hauk tu…”

Walau bagaimanapun, ramai tidak menyenangi kenyataan itu sehingga teruk dihentam warganet.

Tidak berdiam diri, beliau kemudian tampil dalam satu kenyataan di laman Instagram bagi menjernihkan semula keadaan yang menurutnya ada salah faham.

 

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Jovian Mandagie (@jmandagie)

“Tak ada niat saya nak memperkecilkan mana-mana jenama pelitup muka lain di pasaran. Lebih dua tahun Jovian Mask tiruan berada di pasaran.”

“Saya rasa sesuailah saya guna istilah hauk tu pada mereka.”

-Jovian Mandagie-


Loading...


Selain itu, Jovian turut menegaskan bahawa ucapannya minggu lalu tidak bermaksud ingin mengguriskan hati rakyat Malaysia yang terkesan dengan kata-katanya.


SUMBER:Redaksi via Bulletin 50 Times.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post