“InsyaAllah Tahun Depan Saya Pindah” – Azah Aziz Bakal Tinggal Di Singapura

“InsyaAllah Tahun Depan Saya Pindah” – Azah Aziz Bakal Tinggal Di Singapura

Aktres popular era 90an, Norazah Aziz atau lebih dikenali sebagai Azah Aziz dikhabarkan bakal tinggal di Singapura bersama suami dan ketiga-tiga anak lelakinya setelah 21 tahun menetap di Montreal, Kanada.

“InsyaAllah Tahun Depan Saya Pindah” – Azah Aziz Bakal Tinggal Di Singapura



Bakal Menetap Di Singapura Beberapa Tahun



ARTIKEL MENARIK:“Dah besar dah”-Setelah 7 Bulan, ini Keadaan Terkini Anak Bongsu Shuib Dan Arwah Siti Sarah


Berita tersebut dikongsikan sendiri oleh Azah di Instagram nya,menerusi video temuramah aktres ini bersama media tempatan. Dalam video tersebut, aktres ini dijangka bakal berpindah ke Singapura bersama keluarganya pada tahun depan.

“Ya insyaAllah tahun depan saya pindah, beberapa tahun di Singapura” ujarnya

Akui Masih Dapat Tawaran Berlakon

Di dalam temuramah tersebut, Azah turut berkongsi bahawa dirinya juga masih mendapat tawaran berlakon baik di Malaysia mahupun Singapura meski hampir 25 tahun tidak berlakon.

“Saya masih memikirkannya. Memang ramai yang suruh saya buat ‘comeback’. InsyaAllah kalau ada yang sesuai, kita bukan lagi 25 kan.

Kita pun tak berlakon hampir 25 tahun, 25 tahun jangka masa yang sangat lama. Saya balik ni pun ada yang tawar juga. Saya pergi Singapura pun ada juga yang tawar.” katanya

Dalam pada itu, Azah juga tidak menyangka bahawa masih ada orang yang mengingati dirinya walaupun tidak berlakon selama 25 tahun.

“Saya tak sangka.. Masih ada orang kenal lagi. Walaupun saya tak berlakon hampir 25 tahun, orang masih kenal saya, ikut di Instagram. Saya terkejut orang masih mengingati saya” ucapnya


Loading...


Peminat Tetap Mengingati

Melihat video temuramah tersebut ramai peminat aktres ini mula membanjiri ruangan komen dengan mengatakan mereka rindu nak lihat lakonan pelakon tersebut apatah lagi wajah Azah tak makan dek zaman tetap nampak seperti zaman remaja.


Foto – Instagram @azahmontreal

“Masih sama seperti dulu”

“MashaaAllah.. Alhamdulillah. Gembira untuk anda kak Azah”

“Wah syoknya muka kak Azah masih cun melecun lagi macam 20an ja”

“Nak tengok Azah berlakon lagi.”

“Rindunya nak tengok kak berlakon”

“Selamat kembali” komen peminat

Sekadar info, Azah mula menetap di Montreal, Kanada bersama suami setelah berkahwin dan dikhabarkan bakal berpindah ke Singapura pada tahun hadapan bersama suami serta anak-anaknya.


Kredit -Murai MY.



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post