Tular Penonton Jelita Belakang Shuib, Netizen Dakwa Matanya Seiras Seseorang

Tular Penonton Jelita Belakang Shuib, Netizen Dakwa Matanya Seiras Seseorang

Pentas akhir program ‘MSYH’ menyaksikan anak Allahyarham Mr. Os, iaitu Dewa diangkat sebagai pemenang sekali gus diserap menjadi ahli terbaru kumpulan Sepahtu.

Tular Penonton Jelita Belakang Shuib, Netizen Dakwa Matanya Seiras Seseorang



Selain itu, kemunculan Shuib selaku juri undangan di round kedua juga seolah-olah mengubati rindu peminat selain rancak bergurau senda dengan Jep Sepahtu.

ARTIKEL MENARIK:Diva AA nafi ‘propa’ masuk ICU


Penonton jelita di belakang curi tumpuan setiap kali Shuib komen
Di sebalik kemeriahan rancangan live tersebut, tak semena-mena seorang penonton jelita di belakang Shuib pula jadi tumpuan ramai.

Setiap kali usahawan dan pelawak itu memberi komen kepada para finalis, kelibat wanita berbaju putih berkenaan pasti akan terakam sekali oleh lensa kamera

Selesai program tersebut, wanita berkenaan juga sempat bergambar dengan barisan artis yang berada di sana seperti Ramona Zam Zam, Datin Lisa Surihani, Ebby Yus dan ramai lagi.

Malah tak sampai sehari, video dikongsi oleh pemilik akaun @syazana59 ini menjadi tular di aplikasi TikTok dan meraih ramai pengikut baru susulan penampilannya di kaca TV semalam.

Video

Paling tak disangka-sangka, netizen yang sempat menyaksikan ‘MSYH’ secara live semalam mendakwa lirikan mata Syazana persis isteri Shuib, iaitu Allahyarhamah Siti Sarah.

Walau bagaimanapun, peminat setia pasangan selebriti itu berharap agar warganet berhati-hati memberi komen agar tidak membandingkan kedua-duanya.

Seperti semua sedia maklum satu pertandingan lawak yg diberi nama Mencari Sepahtu Yang Hilang adalah untuk mengisi 1 slot di dalam Sepahtu Reunion Live.

Pelbagai individu dan berkumpulan dari seluruh pelusuk negara datang untuk mencuba nasib dan mempertengahkan bakat komedi mereka.



Loading...


Semalam berakhirlah rancangan tersebut dan pemenangnya adalah dari kumpulan Arteh

Program Mencari Sepahtu Yang Hilang 2021 telah berlangsung selama 8 minggu menampilkan 12 peserta yang terdiri daripada kumpulan, duo dan peserta solo.

Ditayangkan pada setiap hari Khamis bermula 2 Disember 2021 yang lalu bersiaran pada jam 9.00 malam di

Shuib ada kenal seseorang

Kuala Lumpur: Selepas lima bulan pemergian Allahyarham isterinya, Siti Sarah Raissuddin, pelawak Shuib Sepahtu mendedahkan dirinya ada mengenali seseorang.

Bagaimanapun Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, 38, berkata, hubungan itu masih terlalu awal dan menyerahkan soal jodoh kepada Allah.

“Ya ada kenal orang baharu, tapi hanya berkawan dahulu buat masa sekarang. Saya tak berani nak cakap. Harap semuanya baik-baik sahaja. Saya serahkan kepada Allah.

“Nak bercerita soal apa yang berlaku ke depan saya sendiri tidak tahu,” katanya ketika ditemui pada Majlis Pelancaran Tudung Loveta X Anzalna yang diadakan di Hotel The Ruma, Kuala Lumpur, hari ini.

Menurut Shuib, dia tidak menafikan ibunya ada bertanya mengenai calon pengganti, namun dia belum bersedia untuk berfikir sejauh itu.

“Ibu pun ada bercakap supaya saya mula kenal dengan orang lain. Tapi saya fikir bagaimana orang nak terima saya dengan anak empat.

“Jika mahu mencari jodoh perlu persetujuan daripada ibu dan anak-anak. Kalau saya yang suka tetapi anak-anak tidak okey memang tidak akan jadi. Buat masa ini saya serahkan kepada Allah sahaja,” katanya.

Ditanya mengenai tempoh lima bulan yang dikatakan masih terlalu awal untuk membicarakan soal jodoh, Shuib menjelaskan, dia tidak perlu mengambil kira pandangan orang lain selain ibu dan keluarganya sahaja.

“Contoh saya katakan sudah lima bulan ini mahu cari jodoh, nanti orang kata dulu beria-ria sedih sangat sekarang seperti cepat sangat hendak mencari jodoh.

“Ada pihak lain pula kata betullah, kalau seorang diri hendak buat apa. Jika depresi siapa yang hendak tanggung? Jadi saya tidak perlu dengar kerana terlalu banyak sangat pendapat orang.

“Saya hanya perlu dengar kata ibu, ibu bapa mertua dan keluarga saya. Sebabnya yang ada dengan saya bukan netizen, tetapi keluarga saya. Jika saya menangis dan tertonggeng di rumah tidak ada netizen datang bertanya khabar, saya okey atau tidak. Oleh sebab itu, saya hanya mahu fokus pada kehidupan saya sahaja,” katanya.

Shuib kini memikul tanggungjawab sebagai bapa tunggal kepada empat orang anak selepas isterinya penyanyi Siti Sarah Raisuddin meninggal dunia pada 9 Ogos tahun lalu selepas melahirkan anak keempatnya Ayash Affan dalam keadaan dijangkiti virus Covid-19.

Hasil perkahwinan bersama Siti Sarah, mereka dikurniakan empat orang cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang kini berusia lima bulan.


Kredit -Trending Sangat




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post