[Terkini] ‘Dia C1um Saya, Kmudian Prgi..’ lsteri Sbak Crita Kali Terakhir Jmpa Suami Sblm Tk0rban.

[Terkini] ‘Dia C1um Saya, Kmudian Prgi..’ lsteri Sbak Crita Kali Terakhir Jmpa Suami Sblm Tk0rban.

IPOH: Pemandu lori sayur yang ma.ut ditlmbus tanah rntuh di Jalan Slmpang Pulai-Blue Valley semalam, pernah menyatakan hasrat berhnti kerja kepada isterinya.

[Terkini] ‘Dia C1um Saya, Kmudian Prgi..’ lsteri Sbak Crita Kali Terakhir Jmpa Suami Sblm Tk0rban.



Nor Shahida Saidin, 31, berkata suaminya, Allahyrham Muhamad Hafiz Hamdi, 31, perlu beruIang-aIik dari kediaman mereka di Tanjung Piandang, Perak ke Cameron Highlands hampir setiap hari untuk mengambil sayur, tldak termasuk jarak ke lokasi penghantaran.

ARTIKEL MENARIK:[Terkini]’Ya Allah Adikku..’Hafiz Dijmput IIahi Ktika Mncari Rzeki Tertlmbus Tnh Rntuh Cameron.




“Masa berbincang baru-baru ini, dia ada sebut nak berhnti kerja sebab saklt-saklt bdan sejak dua tiga hari lalu.

“Dia kata mungkin nak bawa treIer selepas berhnti tetapi kalau bawa treIer, dia hanya boleh pulang selang seminggu dan terpksa mninggaIkan saya dan anak-anak di rumah.

“Saya katakan saya terima apa juga keputusan yang difikirkan baik,” katanya kepada pemberita di Unit F0rensik Hspital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh, hari ini.


Nor Shahida berkata, suaminya juga ada menyatakan ingin menan.ggung sebahagian daripada persediaan kahwin adiknya yang dijadualkan hujung bulan ini.

Kali terakhlr mereka bertemu awal pagi semalam, katanya, Muhamad Hafiz sempat menc1umnya bersama anak-anak sebeIum keluar bekerja.


Menceritakan detlk dimaklumkan mengenai kejadian itu, Nor Shahida mendapat perkhabaran itu daripada rakan sekerja suaminya yang datang ke rumah.

“Mula-mula memang ada tengok dalam kumpulan WhatsApp keluarga mengenai kejadian tanah rntuh tetapi saya tak sngka suami terbabit.


“Waktu itu peIik juga sebab biasanya suami akan maklumkan sebarang makIumat kejadian dalam kumpulan berkenaan tetapi kali ini dia snyap, jadi saya sngka dia slbuk bekerja.

“Sampailah kenalan kerja arwh datang ke rumah bahawa Iori dipandu suami sayalah yang tert1mbus dalam rntuhan tanah.

“Majikan suami turut menghubungi saya memaklumkan isyarat GPS (nav1gasi kedudukan gIobal) menunjukkan suami saya berada di lokasi kejadian itu,” katanya.


Muhamad Hafiz turut mninggaIkan sepasang cahaya mata iaitu Nurhannan Fitrysha berusia dua tahun dan bay1 lelaki, Muhammad Hafiy Fahri yang berusia tujuh bulan.



Loading...


Jnazah bakaI dikebu mikan di Tanah Perkburan Islam Parlt Tanjung Piandang, Parlt Buntar, petang ini.

Video:


Muhamad Hafiz adalah seorang daripada dua lelaki yang diIaporkan m.aut selepas kenderaan dipandu masing-masing terbabit dalam lnsiden tanah rntuh di Sksyen 27 FT 185,KM39, Jalan slmpang Pulau-Blue Valley (Cameron Highlands).


Salam tkziah. Al fatihah

Sumber: bh  via D Bongkar

Kredit -



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post