Wanita & 2 lelaki dip0tng tangan oleh k4rtel ddah selepas kant0i mencurl

Wanita & 2 lelaki dip0tng tangan oleh k4rtel ddah selepas kant0i mencurl

loading...

Seorang wanita dan dua lelaki ditemui dalam keadaan berlvmuran drah di mana tangan mereka telah dip0tong oleh k4rtel ddah Mexic0 kerana didkwa mencurl, lap0r Daily Mail.

Wanita & 2 lelaki dip0tng tangan oleh k4rtel ddah selepas kant0i mencurl



Wanita berusia 22 tahun dan dua lelaki berusia 23 dan 25 tahun itu ditemui orang awam pada jam 7.40 malam Jumaat lalu di tepi jalan raya di bandar Silao.

ARTIKEL MENARIK:MenlnggI Dnia Petang Tadi, Ini Profil Ungku Aziz Yang Ramai Tak Sangka, Rupanya Keturunan Diraja Johor
loading...


Menurut penduduk tempatan, ketiga-tiga mngsa berkenaan telah dicmpak keluar dari sebuah kendraan bersama sebuah beg yang berisi tangan mereka yang telah dipt0ng. Turut ditemui, sekeping plakad hijau yang ditandatangan dengan nama krtel terbabit.

 

Menurut tulisan yang tertera pada plakad itu berkata, “Ini yang berlaku kepada saya kerana saya pencurl yang tidak mengh0rmati orang baik dan rajin. Sesiapa pun yang mencurl, ini yang akan berlaku pada mereka,” dengan tandatangan CJNG yang membawa maksud, Jalisco Nueva Generacion Cartel, krtel ddah paling berbhya di Mexlco.

 



Loading...
loading...


Ketika ditemui, mata kesemua mngsa ditutup dan kaki serta tangan mereka diikat bersama bagi mengelakkan mereka melarlkan diri. Pergelangan tangan mereka juga diikat bagi menghentikan pendrahan.

 

Penduduk kemudian menghubungi paramadlk dan seterusnya kesemua mereka dibawa ke hospltal untuk mendapatkan rwatan. Ahli perubatan juga mengambil semula tangan mngsa di dalam beg ais dengan harapan tangan-tangan itu dapat disambung semula kerana lvkanya masih baru.

 

Menurut mngsa, mereka telah dicvlik dari kawasan setempat menggunakan kereta yang tidak dikenali. Mereka dibel4sah dengan tervk.

 

P0lis juga tiba di lokasi kejadlan untuk melakukan slasatan serta mengambil bhan bukti. Sehingga kini p0lis masih belum mengenal pasti dal4ng kejad!an itu.

 

 

Sumber:The Reporter via Dedah Media




-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post