Dikec4m Gara2 Potng Usvs Untuk Kurus , Man Tolini Ingin Gemvk Semula?

Dikec4m Gara2 Potng Usvs Untuk Kurus , Man Tolini Ingin Gemvk Semula?

loading...

Meskipun pandemlk C0vld -19 dalam negara masih menul4r, namun kehidupan tetap diteruskan. Malah, sehebat mana pun dvgaan yang datang, perlu tabah.

Dikec4m Gara2 Potng Usvs Untuk Kurus , Man Tolini Ingin Gemvk Semula?



Itu prinsip semangat pelakon komedi dan pelawak, Man Tolini atau nama sebenarnya Abd Rahman Kassim, 43. Katanya lagj, biar orang nak cakap apa.

ARTIKEL MENARIK:Akhirnya dilepaskan dgn ikat jamin, peguam d3dah Da’i Syed tidak akan pulang ke kondonya tapi akan tinggal di sini
loading...


Berdepan pelbagai cerita sens4si pada tahun ini, Man akui dia makin cek4l dan sudah lali dengan apa sahaja kec4man termasuk kri.ikan pdas daripada warganet. Katanya, cakaplah apa nak dicakapkan.

Kata Man, ia berikutan dia mahu membuktikan dkwaan dilemp4rkan segelintir pihak kepadanya yang mengatakan dia menjalani pembdahan ‘pot0ng usvs’ untuk kurus adalah tidak benar. Begitu juga dkwaan dia menghdap kenclng manis.



Loading...
loading...


“Saya kurus kerana mengamalkan minuman kesihatan berperasa koko yang sesuai dengan penerimaan badan. Bagaimanapun, pelbagai dkwaan tak berasas dilemparkan kepada saya.

“Jadi, kalau sebelum ini saya diam sahaja tidak memblas. Jangan lupa, tengok penampilan saya dalam pertandingan Muzikal Lawak Superstar itu nanti dan nilaikan,” katanya.

Berbicara juga mengenai tahun baharu akan datang, Man berkata, apa yang diharapkannya semoga masalah pandemlk C0vld-19 ini berakhir. Katanya, semoga tahun depan keadaan lebih baik.

“Saya juga berdoa tawaran untuk kerja seni lebih meluas kerana pada tahun ini, banyak urusan kerja terpksa dibtalkan. Sejujurnya, terasa juga pendapatan terjej4s. Namun, saya masih bersyukur.

“Kemelut pendapatan terjej4s yang saya alami mungkin tidak sehebat orang lain. Apapun, saya berdoa semoga maslah pandemlk ini berakhir dan vakslnnya ditemui.

“Menjalani kehidupan dalam norna baharu ini, saya sedar tidak sebebas dahulu. Tapi, saya gembira tetap ada masa bersama keluarga terutama dengan isteri tercinta kerana kami suka konvoi motor,” katanya.

Menurut Man, isterinya sangat memahami dan setia memberikan sokongan. Begitu juga dengan anak-anak. Katanya, apa yang dirasakan kini keluarganya sudah lengkap.

Sehubungan itu, Man juga mengucapkan terima kasih kepada peminat yang sentiasa menyokong. Katanya, dia sangat menghormati dan menghargainya serta nekad mahu memberi terbaik dalam hasil kerja seni. -CARI


Sumber:cari via Dedah Media




-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post