“Saya boleh jadi but4”- Alami mas4lah kesihatan, Fatin Afeefa tarik diri dari Vokal Mania

“Saya boleh jadi but4”- Alami mas4lah kesihatan, Fatin Afeefa tarik diri dari Vokal Mania

loading...

PETALING JAYA – Pelakon Fatin Afeefa terpksa me­ng4lah dan menarik diri daripada meneruskan perjuangannya dalam pertandingan nyanyian Vokal Mania gara-gara me­ngal4mi mas4lah ulser kornea iaitu sejenis jangkltan pada mata.

“Saya boleh jadi but4”- Alami mas4lah kesihatan, Fatin Afeefa tarik diri dari Vokal Mania



Menurut selebriti berusia 26 tahun itu, dia mengal4mi jangkltan pada mata kirinya sejak beberapa hari lalu dan telah mengambil keputusan untuk berehat.

ARTIKEL MENARIK:Hampir dua tahun terplsah, Aliff Aziz kembali mulakan hidup baharu bersama Bella Astillah – “Semoga usaha saya banggakan umi dan ayah”
loading...




“Tetapi makin lama jangkltan pada mata kiri saya menjadi lebih ter0k sehingga menyebabkan mata saya jadi berair dan s4kit.

“Selepas berjumpa dengan d0ktor, saya terus dit4han di wad kerana d0ktor mendapati terdapat ulser pada beb0la mata saya,” ujarnya ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Lebih bvruk lagi, d0ktor memberitahu, jika tidak dirwat dengan segera, mata kirinya boleh menjadi but4 sekali gus menyebabkan dia hilang penglihatan.

Fatin yang baharu sahaja dibenarkan keluar dari h0spital pada Khamis lalu berkata, dise­babkan maslah tersebut, dia terpksa menarik diri daripada program Vokal Mania walaupun dirinya layak ke peringkat separuh akhir.


“Namun, untuk tidak menyusahkan pihak TV3 dan atas nasihat dktor, saya terpksa menarik diri walaupun rasa agak sedlh dan terkil4n,” katanya lagi.



Loading...
loading...


Tambahnya, jika matanya terdedah dengan cahaya lampu, ia akan menyebabkan matanya jadi bertambah ­berair sekali gus boleh ­menjej4skan persembahannya pada malam tersebut kerana banyak pencahayaan.

“Alhamdulillah, saya kini se­ma­kin pvlih, masih mengambil ubat dan akan ­kem­bali memulakan penggambaran tidak lama lagi,” kata Fatin.

Terdahulu, pelakon drama The Gadis itu pernah menarik perhatian pengikutnya dalam laman soslal yang memuji kebolehannya menyanyi dan memiliki suara yang lunak dalam program Vokal Mania.

Sumber: Kosmo via Dedah Media






-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post