Lepas pelajar kolej buat lap0ran, lagi mngsa tampil dan kali ini pekerjaan dia bukan calang2

Lepas pelajar kolej buat lap0ran, lagi mngsa tampil dan kali ini pekerjaan dia bukan calang2

loading...

Kira-kira jam 7.55PM tadi, HarianMetro melaporkan seorang pendakwah selebriti yang ditahan polis kes dakwaan mer0g0I seorang gadis di Shah Alam pada minggu lalu, ditahan sekali lagi oleh sepasukan polis daerah ini atas dakwaan menc4bul.

Lepas pelajar kolej buat lap0ran, lagi mngsa tampil dan kali ini pekerjaan dia bukan calang2



Foto sekadar hiasan

Menurut Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal, polis menerima laporan daripada seorang wanita berusia 22 tahun pada 3.51 petang semalam, mendakwa dic4bul lelaki berusia 25 tahun yang juga pendakwah selebriti.

ARTIKEL MENARIK:Pendakwah selebriti ditahan lagi kali ini kes lain, mngsa gadis 22 tahun dkwa dia lakukan perkara yang tak tercapai akal
loading...


Ezanee berkata, dalam kejadian kira-kira 1 pagi pada 17 Oktober lalu, penuntut kolej swasta itu dipelawa suspk ke rumahnya di Damansara Perdana, untuk mengajar mengenai pemasaran perniagaan.

” Semasa di rumah suspk, mngsa dic4bul selain turut dipaksa melakukan se.ks or4I.

” Berikutan kejadian itu mngsa mengalami tr4uma dan kini mendapat rwatan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM),” katanya dalam kenyataan hari ini.

Bertndak atas laporan, beliau berkata, pihaknya menahan suspk bagi membantu siasatan mengikut Sksyen 354 Knun Kesksaan.

Katanya, suspk masih ditahan r3man bersabit laporan kes r0-g0I yang diterima Balai Polis Sksyen 6, Shah Alam dan akan berakhir esok.

Selepas penuntut kolej, guru pula buat laporan

Sementara itu dalam laporan HarianMetro sebentar tadi jam 9.36PM, seorang lagi mngsa tampil buat laporan.

Seorang guru berusia 22 tahun pula tampil membuat laporan hari ini mendakwa menjadi mangsa r0-g0I pendakwah selebriti yang ditahan polis di Shah Alam minggu lalu.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, wanita terbabit membuat laporan di Balai Polis Damansara ke atas suspek.

” Setakat ini di Petaling Jaya kita menerima dua laporan membabitkan cabul dan r0-g0I oleh individu terbabit.

” Maklumat lanjut berkaitan kejadian itu akan dimaklumkan nanti,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Harian Metro sebelum ini melaporkan, pendakwah selebriti ditahan polis bagi membantu siasatan kes dakwaan mer0g0I seorang gadis, tahun lalu.

Suspek ditahan kira-kira jam 11 malam pada 26 November selepas tampil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam.

Berdasarkan laporan mngsa yang berusia berusia 23 tahun, dia dipercayai keluar dengan suspk yang dikenali menerusi Instagram kira-kira 8 malam, 11 September tahun lalu.

Difahamkan suspek pernah menyertai sebuah rancangan realiti keagamaan pada 2016 sebelum popular sebagai penyanyi dan pelakon.



Loading...
loading...


Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Baharudin Mat Taib berkata, suspk ditahan selepas mngsa membuat laporan polis mengenai kejadian berkenaan jam 7.18 malam Khamis lalu.


” Berdasarkan laporan mngsa yang berusia berusia 23 tahun, dia dipercayai keluar dengan suspk yang dikenali menerusi Instagram kira-kira 8 malam, 11 September tahun lalu.

” Mangsa dikatakan menaiki kereta BMW untuk membuat perbincangan berkenaan masalah kemurungan yang dihadapi dengan kaedah perubatan Islam.

” Suspk kemudian dipercayai membawa mngsa makan di kedai makan di Batu 3, Shah Alam dan kemudian membawa mngsa ke rumahnya di Sksyen 7 dengan alasan untuk memberikan penerangan berhubung bagaimana hendak pulih daripada penyakit kemurungan,” katanya dalam kenyataan.

Beliau berkata, ketika berada di rumah berkenaan, mngsa didakwa dir0g0I dan tidak berdaya untuk melawan, di samping tidak tahu cara keluar dari tempat terbabit.

 

SUMBER


Kredit - Trending Kini



-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post