Aliff Syukri muatnaik status balas dakw4an Wani Comel, sekali komen Nur Sajat tarik perhatian ramai

Aliff Syukri muatnaik status balas dakw4an Wani Comel, sekali komen Nur Sajat tarik perhatian ramai

loading...

SEORANG gadis yang pernah tular kerana mengalami masalah berat badan hampir mencecah 300 kilogram tampil membuat pendedahan dan tuntutan terhadap seorang pengusaha produk kosmetik kerana di dakwa dianiaya oleh usahawan tersebut.

Aliff Syukri muatnaik status balas dakw4an Wani Comel, sekali komen Nur Sajat tarik perhatian ramai



Menurut Nurul Airawani Nazira Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Wani Comel, 23, dia berasa seperti ditipu selepas tidak mendapat apa-apa faedah dan bayaran seperti yang dijanjikan selepas menandatangani kontrak sebagai duta produk.

ARTIKEL MENARIK:Bekas isteri dedah anak arwh tak terima satu sen pun dari ATM, sekali pegawai ATM jawab
loading...


“Selepas menjalani pembedahan di salah sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur pada bulan Ogos 2019, wakil pihak usahawan tersebut kepada saya untuk menandatangani kontrak.

“Saya memikirkan soal keluarga kerana pihak usahawan tersebut berjanji akan membantu daripada segi rumah, kereta dan kewangan belanja harian.

“Namun saya tidak menerima sebarang bentuk bantuan seperti yang telah dijanjikan, ” katanya kepada mStar.

Wani ditemui selepas sidang media bersama peguam, Haziq Aizuddin Subhi di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur bagi menuntut agar haknya sebagai duta seperti yang dijanjikan.

Tidak Berdiam diri pasal isu ini, Dato Aliff Syukri tampil buka mulut berikan bukti yang dia tidak pernah menipu atau manipulasi Wani Comel. Aliff berikan bukti dimana dia memang tanggung semua rawatan Wani dan menyuruh Wani fikir semula sebelum bertindak menyamannya. Berikut merupakan penerangannya:

Saya dah lama bgtau dalam facebook saya yg saya buat bariatic pada @wani.chomel atas nasihat Dr……saya siap post pada tarikh 19 ogos 2019…. (doctor tu pun posting)

Saya sertakan screenshot dari google dan gambar @wani.chomel di hospital…….Benda dah lama kenapa la baru nak cerita….ketinggalan ke awak…lain kali nak kenakan orang research habis2 ok…jangan separuh jalan….


Ni saya cerita sikit je tau..nak tau details semua voice dan agg kita tunggu isnin ni dan apa tindakan yg bakal saya ambil kepada mereka yg x habis2 ambil kesempatan utk menjatuhkan saya…..penatlah layan orang2 ni…saya nak niaga tau….saya tak kacau orang.

Loading...
loading...


Kepada wani terima kasih byk2…..awak nak saman saya ? Kerjalah adik wani sayang oii..dah boleh jalan carilah rezeki…orang lain kerja siang malam pagi petang dik cari rezeki utk keluarga,awak nak harap duit bantuan sampai bila?

Sepanjang rawatan,kos semua saya tanggung,bayar coach theraphy kaki ….makan,tempat tinggal semua saya yg tanggung… seposen pun x minta duit awak adik wani…jadi jangan menagguk di air yg keruh…. (kita lihat siapa yg kena saman😜) dan rasa yee korang tau kot siapa cucuk si @wani.chomel ni kann.. korang rasa siapa??

Sahabat baik Aliff Syukri, Sajat Turut Bersuara Tentang Hal Ini

Usahawan kosmetik Nur Sajat yang merupakan sahabat baik Aliff Syukri turut bersuara berikan sokongan kepada sahabatnya itu. Sajat ataupun nama sebaenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman, merasakan ALiff Syukri berada di pihak yang betul.


Wani yang berasal dari Jerantut, Pahang itu, segala rekod kesihatan selepas dia menjalani pembedahan bagaimanapun dipegang pihak usahawan tersebut dan dia tidak mengetahui status serta tindakan lanjut yang perlu dilakukan.

 

Kredit: AS network


Kredit - 



-----------------------------------------------------------------
loading...


Post a Comment

Previous Post Next Post