2 Gadis 15 Tahun Di than Selepas Cuba Merg0l Seorang Lelaki..

2 Gadis 15 Tahun Di than Selepas Cuba Merg0l Seorang Lelaki..

loading...

Dua remaja perempuan masing-masing berusia 15 tahun terpksa dithan pihak p0lis selepas didkwa cuba merg0l seorang lelaki yang di kenali sebagai Iman. Remaja perempuan yang di kenali sebagai Puteri dan Alia itu didkwa telah mencbul keh0rmatan lelaki tersebut.

2 Gadis 15 Tahun Di than Selepas Cuba Merg0l Seorang Lelaki..



Iman yang baru berusia 14 tahun dikenali sebagai pelajar pandai dan kacak di sekolahnya telah membuat lap0ran p0lis di Balai P0lis Menado, Indonesia pada malam kemarin.

ARTIKEL MENARIK:Wanita & 2 lelaki dip0tng tangan oleh k4rtel ddah selepas kant0i mencurl
loading...


Menurut laporan menado.com dimaklumkan pada awalnya Puteri dan Alia mengajak mngsa untuk berjalan-jalan sebelum pulang ke rumah Puteri ketika orang tuanya tiada di rumah

Setibanya di rumah, Puteri telah mengjak mngsa untuk berbual-bual didalam rumahnya, mngsa yang tidak tahu niat sebenar Puteri mengikut saja kehendak kekasihnya itu.


Ketika berbual, Puteri dan Alia cuba mer4ba-r4ba mngsa sehinga ke bahagian sul!t, namun mngsa cuba melaw4n dan menghentikan kelakvan dua remaja itu tetapi Puteri dan Alia semakin menjadi-jadi sehingga mem4ksa mngsa untuk membvka seluar.



Loading...
loading...


Katanya dalam kejadian itu mngsa dan puteri sempat tarik menarik selvar hingga ke malvannya terlvka dan berdrah aklbat terkena zlp seluar, Iman berjaya melarikan diri dan melap0rkan kejadian itu kepada ibunya sebelum membuat laporan p0lis.


Ketua P0lis Manado Humas AKP Rolly mengatakan, berdasarkan slasatan awal, Puteri sempat mem bvka baju Iman dan memksanya untuk melakukan hubvngan intlm tapi tidak berjaya kerana Iman melwan, katanya.

Sumber:apeceritatv via Dedah Media




-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post