(Video) Kereta Rempuh Masjidil Haram

(Video) Kereta Rempuh Masjidil Haram

(Video) Kereta Rempuh Masjidil Haram | Mekah – Sebuah kereta didapati merempuh pintu masuk Masjidil Haram dalam satu kejadian di Mekah, Arab Saudi awal pagi tadi waktu Malaysia.

(Video) Kereta Rempuh Masjidil Haram



Sebuah video yang dimuat naik di laman Twitter menunjukkan kenderaan tersebut tiba-tiba meluncur laju dari pekarangan masjid sebelum melanggar beberapa penghadang yang dipasang di sekitar kawasan itu dan merempuh Pintu 89.

ARTIKEL MENARIK:Penunggang Motosikal Berdepan Detik Cemas Dikejar 3 Gajah Sampai Rumah


Akibat rempuhan yang berlaku kira-kira pukul 10.30 malam waktu tempatan itu, pintu masjid berkenaan didapati rosak dan patah, namun tiada kemalangan jiwa mahupun kecederaan dilaporkan.

Menurut sebuah laman berita, kereta tersebut telah dialihkan dan aktiviti di Masjidil Haram sudah kembali seperti biasa tanpa sebarang penutupan dilakukan.



Loading...
loading...


Sementara itu, suspek yang dipercayai pemandu kereta tersebut telah berjaya ditahan pihak berkuasa dan motif kejadian masih lagi disiasat.


Sumber : Kosmo


Kredit - 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post