Kucing Jadi Tumpuan Selepas Netizen Dakwa Ada Penampakan Wajah Hitler Di Telinganya

Kucing Jadi Tumpuan Selepas Netizen Dakwa Ada Penampakan Wajah Hitler Di Telinganya

loading...

Matilde Cantor dari Aarhus, Denmark, berjaya menangkap penampakan wajah Adolf Hitler pada telinga anak kucing Oriental Shorthair berusia lapan minggu.

Kucing Jadi Tumpuan Selepas Netizen Dakwa Ada Penampakan Wajah Hitler Di Telinganya



Walaupun ada mengatakan wajah di telinga kucinga tersebut mirip dengan Hitler, tetapi segelintir mengatakan ia seperti kejadian pelik yang berlaku dalam penulisan cerpen berjudul The Black Cat oleh Edgar Allan Poe.

ARTIKEL MENARIK:(Video) 'Jangan takut' - Bekas menteri Sri Lanka makan ikan mentah, buktikan kepada rakyat ikan tak sebarkan Covid-19
loading...


Penemuan “aneh” itu membuat Matilde merasa sedikit ketakutan dan tertanya-tanya apakah itu tanda buruk, sementara yang lain mengatakan bahawa mereka dapat merasakan jiwa pada wajah itu.

Matilde berkata, ketika dia pertama kali melihat wajah Edgar Allan Poe, dia mendapati wajah tersebut sangat menyeramkan.

“Beberapa orang mengatakan ia kelihatan seperti Hitler. Ia menjadi lebih menyeramkan.

“Saya tidak dapat melihat siapa bayangannya dengan tepat tetapi saya menunjukkannya kepada seorang wanita dan dia mengatakan bahawa dia dapat merasakan aura mistik pada wajah tersebut.

“Saya tidak melihat bentuknya di telinga kucing sehingga saya menyiarkan gambar itu.

“Saya dapat melihat bahawa ia kelihatan seperti lelaki tetapi tidak menyangka bahawa itu seperti Edgar Allan Poe sehingga orang lain menyedarinya.



Loading...
loading...


“Saya sendiri kenal pasti wajah tersebut sangat mirip. Saya merasa sangat luar biasa dan sejujurnya agak menakutkan.”katanya.

“Sejak memposting foto itu, ramai orang cuba meneka siapa itu. Dan banyak komen tentang betapa anehnya gambar tersebut.

“Saya menyukainya. Saya sangat menyukai pengiktirafan dan respons positif pada gambar yang saya ambil,” ujar Matilde

Sumber: The Sun


Kredit - Siakap Keli.



-----------------------------------------------------------------
loading...

Post a Comment

Previous Post Next Post