Jijik. Pekerja Kilang Susu Berendam Dalam Tong Yg Dipenuhi Susu.

Jijik. Pekerja Kilang Susu Berendam Dalam Tong Yg Dipenuhi Susu.

Sebuah kilang susu di Turki ditutup setelah satu rakaman yang memaparkan seorang pekerja didakwa berendam di dalam susu telah tular, lapor DNA India.

Jijik. Pekerja Kilang Susu Berendam Dalam Tong Yg Dipenuhi Susu.



Menurut Hurriyet Daily News, rakaman yang menimbulkan kemarahan warganet di sana itu dipercayai dirakam di kilang susu di wilayah Konya, Anatolia Tengah.

ARTIKEL MENARIK:'Organ diorang bernilai' - Ibu sengaja lemaskan dua anak perempuannya


Pihak berkuasa telah mengumumkan bahawa kilang susu tersebut dikenakan denda dan ditutup kerana memberi risiko kepada kesihatan manusia.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat seorang lelaki sedang duduk di dalam sebuah tong yang dipercayai dipenuhi susu serta menggunakan cawan untuk menuang susu itu ke atas kepalanya.

Lelaki dan perakam video itu dipercayai telah ditangkap.



Loading...
loading...


Bagaimanapun pegawai kilang berkenaan menafikan perkara tersebut dan mendakwa bahawa lelaki berkenaan tidak berendam di dalam susu, sebaliknya berendam dalam campuran air dan bahan pembersih.

Pun begitu, kontraknya dengan syarikat itu ditamatkan selepas kejadian tular tersebut.

Mereka mendakwa bahawa video tersebut merupakan cubaan untuk menfitnah syarikat terbabit dan menjelaskan bahawa cecair terbabit sebenarnya digunakan untuk mencuci tong-tong mereka.

Menurut laman web berita Haberler, Pengurus Pertanian dan Perhutanan, Konya Ali Ergin, pihaknya telah melancarkan siasatan terhadap kejadian itu dan menutup kilang tersebut.

Sumber : Siakapkeli


Kredit - 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post