Wanita kemurungan tolak rakannya ke kolam sebelum kedua-duanya lemas

Wanita kemurungan tolak rakannya ke kolam sebelum kedua-duanya lemas

Seorang wanita menolak rakannya ke dalam kolam takungan sebelum kedua-duanya lemas dalam insiden tersebut yang turut dirakam kamera litar tertutup (CCTV).

Wanita kemurungan tolak rakannya ke kolam sebelum kedua-duanya lemas



Video CCTV menunjukkan dua wanita terbabit berdiri di tebing kolam di Nanjing, China dan salah seorang daripadanya yang memakai jaket jingga tunduk untuk mengikat tali kasutnya.

ARTIKEL MENARIK:(Video) 'Tolong eh! Sabar bang!' - Suami mengamuk hancurkan dapur gas, isteri sibuk bersenam sampai lupa siapkan makanan


Dalam kesempatan itu, rakannya menolak mangsa jatuh ke dalam air sebelum kedua-duanya terjatuh bersama. Mangsa yang memakai jaket jingga kelihatan bergelut ketika ditahan oleh rakannya. 


Polis mengesahkan dua wanita itu lemas dalam kejadian yang aneh itu berlaku pada Rabu lalu di Jiangsu, China. Gambar pihak polis mengambil mayat dua mangsa dari kolam itu turut tersebar di media sosial.


Sejak dimuat naik, video itu telah ditonton lebih dari 500 juta tontonan dan pelbagai spekulasi yang timbul mengenai kejadian itu.



Loading...
loading...


Siasatan awal pihak polis mendapati, wanita yang menolak rakannya sehingga mati itu sebenarnya mengalami kemurungan dan sedang dalam rawatan. Kedua-duanya merupakan bekas rakan sekerja. 


Sumber: Daily Star


Kredit - 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!


PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.




-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post