Pening Kepala Sebab Wad Lain Lain. Idzham Sekeluarga Masuk Hospital Bila Dapati Mereka Mempunyai Gejala Ini Dan Lagi Merisaukan Bila Isterinya Dilaporkan Sedang Hamil

Pening Kepala Sebab Wad Lain Lain. Idzham Sekeluarga Masuk Hospital Bila Dapati Mereka Mempunyai Gejala Ini Dan Lagi Merisaukan Bila Isterinya Dilaporkan Sedang Hamil

Idzham sekeluarga ditahan di hospital kerana jangkitan demam denggi. PELAKON Idzham Ismail bersama isteri dan anaknya dimasukkan ke Hospital Klang, Selangor selepas dijangkiti demam denggi pada Jumaat lalu.Menurut Idzham, 32, dia sekeluarga dikejarkan ke hospital berkenaan selepas mengalami demam panas sejak beberapa hari lalu.

Pening Kepala Sebab Wad Lain Lain. Idzham Sekeluarga Masuk Hospital Bila Dapati Mereka Mempunyai Gejala Ini Dan Lagi Merisaukan Bila Isterinya Dilaporkan Sedang Hamil



“Kami sekeluarga masuk hospital sebab jangkitan denggi… anak yang mula-mula tunjuk simptom, lepas itu saya dan kemudian isteri.”Semalam kami buat pemeriksaan darah dan doktor mengesahkan rupa-rupanya denggi dan terus ditahan di hospital.”Pening juga kepala ni sebab kami wad lain-lain… mujurlah adik ipar boleh tolong jagakan anak kami di wad itu,” katanya kepada mStar.

ARTIKEL MENARIK:Perbezaan umur 5 tahun. Raja Afiq bongkarkan kisah percintaannya terdahulu dengan wanita yang lebih berusia dan tempoh perkenalan dia dan Soffwany yang mengambil masa yang agak singkat


Layanan doktor dan jururawat di hospital ini sangat baik, jika bacaan darah semakin baik, kami akan dibenarkan pulang dan berehat di rumah.Idzham mendirikan rumah tangga dengan Siti Nur Abilah yang juga seorang pramugari pada Ogos 2016 dan dikurniakan anak sulung perempuan bernama Nur Sofea Inara yang kini berusia tiga tahun.

Sementara itu, pelakon drama Bukan Gadis Biasa ini memberitahu keadaan kesihatan mereka semakin baik.Idzham bersama isteri dan anak tersayang.Bagaimanapun, isterinya memerlukan pemantauan rapi daripada doktor berikutan kini sedang hamil tujuh bulan.”Alhamdulillah, keadaan masih terkawal… isteri pun sihat sahaja cuma doktor nak pantau sebab bimbangkan kandungannya.

“Layanan doktor dan jururawat di hospital ini sangat baik, kata mereka jika bacaan darah semakin baik, kami akan dibenarkan pulang dan berehat di rumah.”Memang tak sangka kami bertiga kena duduk hospital. Apa-apa pun saya ucapkan terima kasih kepada orang ramai yang bertanyakan mengenai kesihatan kami,” ujarnya.Nak macam-macam info? Join grup Telegram mStar!

Ramai Kata Idzham Ismail Acah ‘Happy’ Dengan Isteri, Ini Jawapan Tuan Punya Badan…

Sering dikatakan berpura-pura bahagia dengan isteri, pelakon Idzham Ismail tampil memberi penjelasan menerusi laman sosial Instagram (IG)nya.Kata pelakon filem Jvana itu lagi, dia ada menerima mesej peribadi daripada individu menggunakan akaun palsu yang mendkwa dirinya berpura-pura bahagia bersama isteri.

Menerusi sebuah posting Idzham berkata, dia berkongsi mengenai perkara tersebut secara terbuka di IG kerana mahu memberi inspirasi kepada orang lain.Idzham turut menolak dkwaan sengaja menunjuk-menunjuk kebahagiaan rumah tangganya kerana sering memuatnaik ‘happy moment’ bersama isteri.“Siapa cakap saya tak pernah berbalah dengan wife? Siap karate lwan MMA lagi tau. Tapi saya pilih untuk post ‘every happy moment’ untuk saya tatap, dan merindui moment bersama isteri yang happy, happy disaat saya ada rasa marah.

“Ia membantu saya untuk lebih salahkan dan perbetulkan diri jika ada ketidak fahaman. Saya memilih untuk menyebarkan positiviti kepada semua, secara tak langsung ia akan berbalik kepada saya juga.“Saya memilih untuk ‘’update tentang kerjaya dan ‘family life’ yang ‘happy’ dan terpilih sahaja,” katanya.

Tambahnya, setiap individu mempunyai pilihan untuk berkongsi mengenai kehidupan harian di sosial media yang kandungannya ditentukan sendiri oleh mereka.“Kita ada medium yang boleh kita beritahu satu dunia menggunakan jari, kita yang tentukan ‘content’ dan ‘vibe’ yang kita nak sebarkan.“Jadi kenapa pilih jalan hitam? Kenapa pilih negativiti, kenapa pilih kebncian? We are what we believe we are, we choose what we looks like,” katanya.

Dalam pada itu Idzham turut mengucapkan terima kasih kepada warga net yang sering menerima penyampaiannya secara positif.“Alhamdulillah kebanyakan suka dan menerima secara positif apa yang saya sampaikan. Terima kasih semua yang sentiasa menyokokong dalam semua aspek,” ujarnya.-gmpk

“Silap saya seperti riyak, buat orang salah faham” – Idzham Ismail mengaku salah terlanjur kutuk rakan selebriti

PELAKON Idzham Ismail menjelaskan status rasa kurang senang terhadap seorang pelakon yang ditulis di laman Twitter baru-baru ini tidak ditujukan kepada mana-mana pihak.Menurut Idzham, 31, dia hanya berkongsi pengalaman sebagai seorang pelakon dan tidak menyedari luahannya itu akan menjadi perhatian pengguna laman sosial.


Loading...
loading...


“Asalammualaikum… tiada niat saya sebenarnya untuk tuju kepada sesiapa berkenaan tweet saya.”Saya hanya ingin berkongsi pengalaman dan disiplin tentang saya bekerja apabila mendapat watak-watak tertentu.Idzham menulis status permohonan maaf di laman Instagram.“Silap saya tanpa saya sedar perkataan yang digunakan seperti riyak dan boleh membuat orang yang membaca salah faham tentang orang lain!,” katanya menerusi Instagram.Pada Jumaat lalu, Idzham meluahkan rasa tidak senangnya dengan kehadiran seseorang dalam industri hiburan tempatan di laman Twitter.

Dengan rendah diri saya ingin meminta maaf diatas perkataan saya di Twitter sampai menyebabkan artikel ini dikeluarkan!Dia memuat naik satu status berbentuk sindiran dan menegaskan dunia lakonan bukanlah tempat untuk meraih populariti semata-mata.Status yang dimuat naik olehnya itu mengundang pelbagai reaksi wrganet sehingga menarik perhatian beberapa portal hiburan.

Idzham akan lebih berhati-hati sebelum menulis di laman sosial.“Orang nak jadi pelakon kau pun nak jadi pelakon, tapi kau tak tahu apa itu pelakon.”Dapat watak tak kaji, jadi badan beruniform rambut kau macam nak pergi clvbbing,” tulisnya.Dalam pada itu, Idzham turut memohon maaf kepada semua pihak di atas keterlanjuran katanya itu dan akan berhati-hati dalam memuat naik sesuatu di laman sosial.”Dengan rendah diri saya ingin meminta maaf diatas perkataan saya di Twitter sampai menyebabkan artikel ini dikeluarkan.-mstar

“Mula-mula ingat saja nak bermanja, rupa-rupanya…” – Idzham Ismail urut isteri setiap malam, buang angin sebelum tidur

Isteri Idzham Ismail alami alahan teruk sepanjang proses kehamilan kedua ini.MEMASUKI usia kandungan lima bulan, pelakon Idzham Ismail berkata isterinya, Siti Nur Abilah Shamsudin mengalami alahan lebih teruk berbanding ketika hamil anak pertama.Cerita Idzham, 32, isterinya mudah loya dan muntah-muntah jika makan hidangan yang sama serta perlu diurut setiap kali sebelum tidur.

“Alhamdulillah, kandungan isteri dah masuk lima bulan… masa mengandung anak pertama tiada alahan tapi kali ini agak teruk, isteri sering mengadu badan masuk angin dan cepat rasa loya.”Setiap malam saya akan urut keluarkan angin dulu sampai dia tidur. Selain itu, dia tak boleh makan makanan yang sama setiap hari.

“Mula-mula ingat dia saja nak bermanja, rupanya selepas tengok situasi dan keadaan dia, betullah itu alahan ibu hamil… sebagai suami saya ikutkan sahaja permintaan isteri,” katanya kepada mStar.Idzham bersama isteri dan anak tersayang.Idzham mendirikan rumah tangga dengan Siti Nur Abilah yang juga seorang pramugari pada Ogos 2016 dan dikurniakan anak sulung perempuan bernama Nur Sofea Inara yang kini berusia tiga tahun.Sebelum itu menerusi laman Instagram, pelakon drama Bukan Gadis Biasa ini berkongsi rakaman isterinya melakukan pemeriksaan ultrasound bagi mengetahui perkembangan bayi mereka yang dijangka akan dilahirkan pada awal Disember ini.

Jantina dah tahu… tapi saya dan isteri sepakat untuk merahsiakan terlebih dahulu!

“Alhamdulillah, kandungan sihat dan sempurna! Tak sabar rasanya nak tunggu anak kedua kami ini dilahirkan nanti.”Jantina dah tahu… tapi saya dan isteri sepakat untuk merahsiakan terlebih dahulu. Kita nak buat kejutan untuk keluarga kami.Idzham maklumkan anak kedua dalam kandungan isterinya membesar dengan sihat dan sempurna.

“InsyaAllah kalau keadaan semasa mengizinkan kami merancang nak buat majlis gender reveal, semasa itu baru kami akan maklumkan jantina bayi ini,” ujarnya.Dalam perkembangan lain, Idzham memberitahu dia baru selesai menjalani penggambaran drama 1 To Hantu yang akan ditayangkan di saluran Awesome TV tidak lama lagi.Selain itu, dia juga sibuk menguruskan perniagaan katering makanan bersama isteri.-mstar

via Era Kini


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post