Baru sahaja melangsungkan perkahwinan. Anju raih perhatian sekali lagi bila dia berkongsi gambar adik lelakinya yang iras seperti bekas suami BCL

Baru sahaja melangsungkan perkahwinan. Anju raih perhatian sekali lagi bila dia berkongsi gambar adik lelakinya yang iras seperti bekas suami BCL

Anju atau nama penuhnya, Zarina Anjoulie sememangnya sangat dikenali menerusi laman media sosial Instagram. Baru-baru ini, dia kelihatan bahagia selepas mendirikan perkahwinan dengan jodoh pilihan hatinya.

Baru sahaja melangsungkan perkahwinan. Anju raih perhatian sekali lagi bila dia berkongsi gambar adik lelakinya yang iras seperti bekas suami BCL
Atas ikatan suci berkenaan, ramai warganet mengucapkan tahniah selain mendoakan yang baik-baik buat membelai 2 sejoli itu. Kini sekali lagi, posting Anju menarik perhatian ramai selepas dia berkongsikan selfie bersama adik lelakinya.

ARTIKEL MENARIK:Nama membawa maksud bahagia dan cantik selamanya. Akhirnya Fasha Sandha dedahkan nama anak yang sebelum ini dipanggil Baby A


Sayang adik lelaki ni lain macam dengan adik perempuan

Bagi yang sudah lama mengikuti segala perkembangan Zarina, pastinya kalian tahu dia agak jarang mendedahkan gambar bersama keluarganya kecuali pada majlis persandingan tempoh hari. Jadi apabila dia memuat naik foto itu, kekacakan pemuda berkaca mata itu ternyata meraih sehingga hampir 20 ribu tanda like daripada warganet. Bahkan wanita ini sempat bertanyakan adakah warganet turut mempunyai adik yang sangat suka dimanjakan selalu selain disayangi sepenuh hati.


Handsome adik Anju…Ada iras suami BCL

Bukan sahaja mendapat jumlah like yang banyak, malahan warganet turut mengakui terjatuh hati melihat kekacakan jejaka berkenaan. Menjengah ke ruangan komen, peminat wanita khususnya berseloroh memanggil Zarina Anjoulie sebagai kakak ipar mereka. Lagi mengejutkan apabila wanita berstatus isteri orang pun turut sama-sama bergurau senda dalam entri itu kononnya mahu mencuba nasib dalam ‘mengurat’.

Sumber : Instagram Zarina Anjoulie


Terbaru Penampilan Manis Zarina Anjoulie Bertudung Serta Pasangan Dalam Suatu Majlis Rahsia Yang Diadakan Kekal Misteri

Pelakon Zarina Anjoulie selamat bersanding dengan lelaki pilihannya yang dikenali sebagai Eilyas Azhar atau Yas, hari ini. Zarina kelihatan manis bertudung dan memakai gaun merah jambu sedondon dengan suaminya yang berbaju Melayu moden serta bertanjak. Majlis itu difahamkan diadakan di rumah mertuanya.

Foto dan video sepanjang majlis itu dikongsi Zarina menerusi akaun Instagram miliknya. Entri tersebut mendapat perhatian pengikutnya yang ratarata mengucapkan tahniah serta memuji seri wajah Zarina di hari persandingannya. Sebelum ini, Zarina dan Yas difahamkan sudah bernikah pada 17 Julai lalu di sebuah pejabat agama yang turut dihadiri keluarga kedua-dua belah pihak.


Zarina Anjoulie tamat zaman janda, dipercayai sudah berkahwin dengan jejaka pilihan pada Jumaat

Empat tahun bergelar ibu tunggal, pelakon sensasi Zarina Anjoulie memberi bayangan sudah bergelar isteri dan selamat mendirikan rumah tangga dengan jejaka pilihan hatinya dikenali sebagai Eilyas Azhar pada Jumaat. Menerusi rakaman pendek yang dimuat naik di Instastory, Zarina dilihat cantik berbusana pengantin serba putih bersama kekasihnya di perkarangan Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan.

Pasangan ini dipercayai bernikah di lokasi berkenaan dan kehadiran bapa Zarina dalam rakaman video tersebut mengukuhkan lagi khabar itu. Bagaimanapun, Zarina tidak menyatakan butiran lanjut mengenai majlis pernikahannya itu. Zarina lakukan persiapan sebelum pernikahan sejak beberapa hari lalu. Sementara itu, menerusi Instagram jurusolek Aizat Abdul Razak, Zarina memberitahu dia dan kekasih berkahwin pada Jumaat. “Jangan lupa esok (Jumaat) Anju kahwin,” kata Zarina. Usaha mStar untuk mendapatkan maklumat lanjut tidak berjaya apabila dia tak dapat dihubungi.


Zarina bersama kekasihnya dikenali Yas. Sebelum ini, Zarina pernah dedahkan yang dia dan teman lelakinya hampir menjalani kursus perkahwinan. Namun hasrat mereka itu terpaksa ditangguhkan berikutan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Zarina pernah mendirikan rumah tangga dengan jejaka berasal dari Brunei pada tahun 2015 dan berpisah pada Disember 2016. Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki yang diberi nama Awangku Gabriel Martin Ezra.


Loading...
loading...


Buat pernyataan yang tak benar terhadap Amyza: Permohonan Zarina Anjoulie didengar 10 Julai

Pernyataan itu adalah berhubung kenyataan Amyza atau nama sebenarnya Azizah @ Amyza Aznan, 46, yang menyatakan menggunakan kata-kata yang tak elok, pernyataan yang tak benar dan mendatangkan rasa malu pada Zarina Anjoulie, apabila beliau (Zarina Anjoulie) berang perbuatan artis tempatan memohon Bantuan Prihatin Nasional (BPN) oleh kerajaan berikutan wabak COVID-19. Hakim Datuk Azimah Omar menetapkan tarikh itu ketika prosiding kes pernyataan berkenaan yang turut dihadiri peguam Nurul Hafidzah Hassan mewakili Zarina Anjoulie, hari ini.

Azimah turut mengarahkan surat pemberitahuan dihantar kepada defendan, iaitu Amyza, untuk memaklumkan tarikh baharu pendengaran permohonan itu. Sepatutnya hari ini ditetapkan untuk mendengar permohonan terbabit. Terdahulu, Nurul Hafidzah memberitahu mahkamah bahawa kes itu telah tersebar dalam media massa dan defendan sepatutnya mengambil maklum berhubung prosiding hari ini.


Peguam itu berkata, Amyza juga belum memasukkan kehadiran untuk menjawab pernyataan itu sejak ia difailkan pada 23 April lalu. Beliau berkata, pernyataan itu diberikan kepada defendan melalui serahan tangan serta pos berdaftar pada 24 dan 28 April lalu. Dalam pernyataan itu, Zarina Anjoulie, 34, selaku plaintif, menyatakan selepas pengumuman kerajaan berhubung BPN kepada rakyat dalam golongan B40 dan M40 yang berpendapatan RM8,000 ke bawah sebulan, sebahagian daripada golongan artis tempatan menyuarakan pendapat dan menyatakan bahawa pihak kerajaan perlu memberi satu ‘bantuan khusus’ untuk mereka atau penggiat seni negara.

Mengikut penyataan itu, Zarina Anjoulie yang juga seorang usahawan menyatakan, beliau telah memuat naik video dalam laman sosial Instagram beliau pada 28 Mac lalu, yang secara umum menyatakan bahawa ‘bantuan khusus’ itu adalah tidak perlu dan hanya golongan artis yang layak boleh memohon BPN seperti rakyat lain. Beliau menyatakan, pada 29 Mac lalu, sebuah kumpulan dikenali sebagai ‘BANTUAN COVID-SENI 2020’ ditubuh menggunakan aplikasi pesanan ringkas Telegram, bagi membincangkan bantuan COVID-19 kepada artis tempatan, dan kumpulan itu mempunyai sekurang-kurang 819 ahli terdiri daripada penggiat seni, termasuk Amyza.

Plaintif menyatakan melalui kumpulan terbabit, Amyza telah mengeluarkan kenyataan tidak benar terhadapnya, menyebabkan ramai ahli kumpulan berkenaan turut dipengaruhi oleh pernyataan itu, selain mengatakan defendan juga telah mengeluarkan pernyataan dalam Instagram miliknya untuk paparan umum yang dimuat naik pada April lalu. Beliau mengatakan, kenyataan tidak benar itu antara lain membawa maksud bahawa plaintif seorang yang berperangai yang tidak elok, tidak bertanggungjawab serta sering menabur pernyataan tidak benar terhadap artis lain, dan akibat kenyataan itu, beliau mengalami masalah emosi kerana dimalukan dan reputasinya turut terjejas.

Oleh itu, plaintif menuntut pernyataan atas hilang reputasi berjumlah RM3 juta, tanggung kos teladan, faedah dan permohonan maaf daripada defendan. Selain itu, plaintif menuntut defendan memberi daripada mengeluarkan sebarang bentuk kenyataan tidak benar, membuat seseorang tidak dihormati atau jatuhkan reputasi plaintif pada masa akan datang, kos serta relief lain difikirkan sesuai oleh mahkamah. 

Kongsi Foto Pakai Busana Kahwin, Zarina Anjoulie Sah Bergelar Isteri?

Pelakon, usahawan dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie Lavocah mencetuskan tanda tanya apabila dia memuat naik gambarnya mengenakan busana perkahwinan. Gambar berkenaan dimuat naik menerusi beberapa posting di Instagram Story miliknya.

Menerusi posting berkenaan, Zarina kelihatan cantik mengayakan busana serba putih bersama lelaki pilihannya yang dikenali sebagai Eilyas Azhar atau Yas. Kedua-dua mereka dilihat berada di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan. Gempak masih mendapatkan pengesahan daripada Zarina mengenai majlis akad nikahnya itu.

Permohonan itu yang sebelum ini telah difailkan pada 3 Jun lalu adalah berdasarkan kenyataan tidak benar berhubung bantuan khusus untuk artis tempatan susulan Bantuan Prihatin Nasional (BPN) oleh kerajaan berikutan wabak koronavirus (Covid-19)

Nurul Hafidzah ketika ditemui pemberita berkata, pihaknya membuat permohonan itu berikutan terdapat beberapa kenyataan tak betul yang dituntut anak guamnya sebelum ini dan sehingga kini tidak dijawab Amyza dan tiada kehadiran daripada pihak berkenaan. “Tiada kehadiran langsung dimasukkan (oleh Amyza) tidak tahulah dia mahu masukkan kehadiran atau tidak.

“Sebab masa dah panjang kita dah failkan tuntutan pernyataan sejak April lalu dan sekarang dah nak masuk bulan Julai,” katanya kepada pemberita selepas pengurusan kes di hadapan Timbalan Pendaftar Farah Shuhada Ramli. Hafizah berkata, mahkamah menetapkan tarikh pendengaran kes di hadapan Hakim Datuk Azimah Omar pada 25 Jun ini. Sebelum ini, Zarina Anjoulie failkan pernyataan RM3 juta terhadap rakan seperjuangannya, Amyza Aznan berhubung kenyataan mengenai bantuan khusus untuk artis tempatan susulan BPN oleh kerajaan berikutan wabak Covid-19.

Zarina Anjoulie minta Amyza Aznan RM3 juta

Pelakon dan model Zarina Anjoulie Mohamad Fahizul memfailkan pernyataan RM3 juta terhadap rakan seperjuangannya, Amyza Aznan berhubung kenyataan mengenai bantuan khusus untuk artis tempatan susulan Bantuan Prihatin Nasional (BPN) oleh kerajaan berikutan wabak COVID-19.

Zarina Anjoulie, 34, selaku plaintif memfailkan pernyataan itu pada 23 April lepas, menerusi Tetuan Nurul Hafidzah & Associates dengan menamakan Amyza Aznan atau nama sebenarnya Azizah @ Amyza Aznan, 46, selaku defendan tunggal dalam saman berkenaan.

Mengikut senarai kes mahkamah, kes itu ditetapkan untuk sebutan secara dalam talian (e-Review) di hadapan Timbalan Pendaftar Mahkamah Tinggi Farah Shuhada Ramli hari ini yang kemudiannya menetapkan 28 Mei ini untuk pengurusan kes berkenaan.

Berdasarkan penyataan yang dilihat melalui carian dalam e-filing, Zarina Anjoulie mengatakan selepas pengumuman kerajaan berhubung BPN kepada rakyat dalam golongan B40 dan M40 yang berpendapatan sebulan RM8,000 ke bawah, sebahagian daripada golongan artis tempatan turut menyuarakan pendapat mereka dan menyatakan bahawa pihak kerajaan perlu memberikan satu “bantuan khusus” bagi mereka atau penggiat seni negara.

Zarina Anjoulie, yang juga usahawan memberitahu beliau telah memuat naik video di laman sosial Instagramnya pada 28 Mac lepas, yang secara umum menyatakan bahawa “bantuan khusus” itu adalah tidak perlu dan hanya golongan artis yang layak boleh memohon BPN seperti rakyat lain.

Mengikut penyataan itu, plaintif turut menyuarakan pendapat bahawa golongan artis yang berkemampuan dan berpendapatan besar seharusnya sedar mereka adalah golongan yang sepatutnya mempunyai wang simpanan mencukupi untuk menyara diri mereka sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), disebabkan pandemik COVID-19, malah berpeluang untuk turut sama membantu rakyat yang terjejas oleh pandemik tersebut.

via Era Kini


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post