Satu gambar yang dikongsi meraih perhatian warganet. Hairul Azreen dedahkan sebab dia berkongsi gambar tersebut yang rupanya menyimpan seribu satu rahsia

Satu gambar yang dikongsi meraih perhatian warganet. Hairul Azreen dedahkan sebab dia berkongsi gambar tersebut yang rupanya menyimpan seribu satu rahsia

Satu gambar yang dikongsi meraih perhatian warganet. Hairul Azreen dedahkan sebab dia berkongsi gambar tersebut yang rupanya menyimpan seribu satu rahsia

Satu gambar yang dikongsi meraih perhatian warganet. Hairul Azreen dedahkan sebab dia berkongsi gambar tersebut yang rupanya menyimpan seribu satu rahsia
Satu gambar yang dikongsi meraih perhatian warganet. Hairul Azreen dedahkan sebab dia berkongsi gambar tersebut yang rupanya menyimpan seribu satu rahsia



ARTIKEL MENARIK:Baby shower Fasha Sandha jadi perhatian warganet. Fasha luah rasa tidak percaya dengan apa yang berlaku dan satu kejutan ini luar di jangkaannya


Pelakon Hairul Azreen ada berkongsi dua keping foto lama di samping kereta jenis Proton yang merupakan kereta pertamanya.Jelas bapa kepada dua cahaya mata ini, dia ada melakukan beberapa pengubahsuain terhadap kereta berkenaan meski pernah disindir kenalan. “My first car. Dulu saya pasang sp0iler semua cakap nak gantung baju ke! Dulu saya tukar body kit semua org cakap ,kau ingt kereta kau Subaru Impreza “Dulu saya tukar seat recaro orang cakap tak payah yo yo ooo sangat kereta 1.3 je! Iswara tetap iswara rul.

“Saya tahu masa tu gaji saya RM1600 saya tak mampu nak beli GTR Ke Ferrari ke tp saya ada impian ada cita2 tau (tak salah berangan),” tulisnya.Hairul dalam pada itu turut menjelaskan, tiada salah untuk mengejar impian kerana siapa tahu impian yang diangan-angankan itu boleh menjadi kenyataan. “Guys terus lah kejar impian anda mana tau satu hari nanti jadi kenyataan ,ingat tak payah peduli apa orang nak cakap , yang penting jgn give up kita je tau apa yg terbaik utk diri kita  sebab #TheBestNeverRest,” tulisnya lagi.- Foto: Instagram Hairul Azreen,mh

Itu cara saya bergurau dengan isteri: Hairul Azreen

BIARPUN menerima kritikan hebat warganet pada minggu lalu gara-gara memuat naik sebuah video gurauan yang ditujukan buat isterinya, pelakon Hairul Azreen tidak merasakan apa yang dilakukan itu sebagai satu kesalhan. Menyifatkan ia hanyalah gurauan untuk isterinya Hanis Zalikha, hero filem Paskal ini memberitahu tidak mahu mengambil pusing dengan komen negatif warganet terhadapnya. “Bagi saya video tersebut biasa sahaja dan ia hanyalah gurauan yang biasa lakukan dengan niat untuk menggembirakan isteri.

“Kebetulan ketika itu saya sibuk dengan penggambaran dan selama dua minggu tidak berada di rumah. Jadi saya bergurau begitu untuk luahkan rasa rindu pada dia dan anak. “Bila dapat tahu ia tular dan mendapat kritikan, saya tak tahu nak respon macam mana. Saya hanya gelak sahaja kerana bagi saya ia memang tak ada apa-apa,” ujarnya. Hairul yang ditemui di majlis pelantikan Hanis sebagai duta Happikiddo, di Grand Hyatt Kuala Lumpur, pada Rabu, bagaimanapun mengakui tidak menyangka tindakan tersebut menjadi isu besar malah dianggap sens1tif untuk sesetengah pihak. “Apa yang boleh saya katakan, kita tak boleh gembirakan hati semua orang. Itu cara saya bergurau dengan isteri dan dia OK sahaja kerana dia tahu saya macam mana orangnya.

“Kami berdua memang tiada masalah pun tentang perkara itu dan saya tak faham bila orang kaitkan dengan maruah isteri dan sebagainya. Terpulanglah apa orang nak cakap, itu hak mereka. “Apa yang saya tahu, saya jaga dan cuba bahagiakan anak isteri saya dengan sebaiknya. Saya yang cari duit untuk keluarga saya. Kalau warganet yang bagi saya duit belanja, bolehlah saya ikut cakap mereka,” tegas Hairul. Malah Hairul dalam masa yang sama juga menafikan dirinya bersikap tidak matang hanya kerana video itu.

“Saya rasa orang-orang yang kenal saya secara personal, tahu saya ni macam mana orangnya. Saya memang suka bergurau dan memang itu sikap saya dari dulu. “Kalau nak tengok saya serius, boleh tengok ketika saya berlakon dan buat kerja. Dalam situasi biasa, saya memang suka bergurau dengan semua orang yang dekat dengan saya. Terdahulu sebelum itu, Hairul atau nama lengkapnya Hairul Azreen Idris, 31, telah memuat naik sebuah video gurauan yang ditujukan kepada isterinya di laman Twitter.

Menerusi video tersebut, Hairul mengatakan mahu buat anak ketiga selepas dia selesai menjalani penggambaran filem terbaharu lakonannya, Wira. “Ayang I shooting dulu, Ayang jaga anak kita ehh. I habis shooting, kita buat anak ketiga,” kata Hairul. Rata-rata yang menonton video tersebut meluahkan rasa kurang senang dengan gurauan itu yang dianggap sebagai sebagai tidak menghormati maruah isterinya, Hanis Zalikha, sebagai seorang wanita.-sinarharian


Loading...
loading...


Warganet muak tengok Hairul Azreen berlakon filem ketenteraan?

Namanya semakin gah dalam filem aksi, Hairul Azreen kini sering membintangi filem-filem berunsur ketenteraan dan juga penyelamat. Antara filem yang dibintangi olehnya seperti PASKAL, Wira, Polis Evo dan Qhaliq. Terbaru, Hairul dikhabarkan bakal berlakon sebagai anggota tentera darat dalam filem Bakara, yang memaparkan kisah sebenar Black Hawk Down dari versi Malaysia. Antara pelakon lain yang membintangi filem tersebut Bront Palarae, Shaheizy Sam, Remy Ishak dan Fauzi Nawawi.

Bagaimanapun, ada warganet yang sudah mula bosan melihat Hairul asyik melakonkan watak yang sama sahaja. Malah, netizen juga mahukan wajah baru untuk berlakon dalam filem genre seperti itu. Tidak kurang juga ada yang mengaitkan dengan kontr0versi terdahulu dimana pelakon itu tidak turun mengundi dan mengatakan pelakon itu tidak layak berlakon cerita patriotik. Boleh tahan pedas juga komen warganet sehinggakan ada berharap agar Hairul berlakon tanpa dialog kerana ianya dilihat lebih baik begitu. Rasanya tiada salah jika Hairul sering membintangi filem seperti itu kerana apa yang lebih penting adalah jalan cerita sesuatu filem.-rotikaya

Hairul Azreen dedah pernah join ‘Ironman’ tapi tabik dengan Alif Satar…

Jika sebelum ini, penyanyi dan pengacara terkenal Alif Satar mendapat perhatian ramai apabila berjaya menamatkan cabaran ketika menyertai acara Ironman Langkawi 2019. Ketika itu, nama penyanyi terkenal ini hangat diperkatakan apabila catatan untuk menamatkan cabaran mengambil masa 15 jam lima minit dan 49 saat. Bukan calang-calang hebatnya.

Difahamkan, ia telah membabitkan tiga aktiviti seperti berenang sejauh 3.8km dan berbasikal 180km serta berlari sejauh 42km. Sememangnya, acara dilakukan Alif Satar membuatkan dia digelar selebriti serba boleh. Alif Satar juga ada berkongsikan beberapa perkembangannya ketika menamatkan tiga acara tersebut dan membuatkan ramai memuji kesungguhannya. Malah, dia juga berkongsikan hal itu menerusi laman YouTube miliknya mengenai cabaran Ironman berkenaan  yang membuatkan dia sebagai inspirasi.

Meskipun, Alif Satar terpalit kntroversi apabila solatnya menjadi tanda tanya warganet namun dia turut berkongsikan macam mana dia menunaikan solat ketika itu. Sekaligus membantu ramai yang ingin menyertai kerana tempat berkenaan menyediakan tempat untuk solat. Kisahnya juga menarik perhatian pelakon filem aksi, Hairul Azreen yang merasa kagum melihat dia menerusi Youtube dengan caranya untuk menjadi Ironman.

Bagaimanapun, dedahnya juga dia pernah sertai hanya mengayuh basikal sejauh 90km sehingga membuatkan ramai tertanya. “Last 2018 saya join relay half ironman hanya kayuh basikal sejauh 90km, ramai tanya saya tak nak buat full half atau iroman ke? Jujur saya cakap saya tabik dekat @alifsatar! Aku kagum tengok Youtube kau macam mana kau dapat jadi Ironman, kalau aku berenang 500m da minta pelampung, apatah lagi kayuh 180km dan lari 42km so…” Ternyata cabaran berkenaan membuatkan Hairul Azreen sendiri tidak mampu namun minat dan selorohnya juga mungkin belum sampai seru.-hcl

via Era Kini


-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post