Datin Shahida terkejut bila Dato Alif beri duit raya yang banyak pernah dapat. Tak sangka ini jumlah yang mengejutkan Datin Shahida dapat lepas berbaik dgn suaminya

Datin Shahida terkejut bila Dato Alif beri duit raya yang banyak pernah dapat. Tak sangka ini jumlah yang mengejutkan Datin Shahida dapat lepas berbaik dgn suaminya

Biarpun Aidilfitri pada tahun ini disambut serba kekurangan, namun amalan memohon maaf diantara ahli keluarga dan sanak saudara semestinya tidak dilupakan.

Datin Shahida terkejut bila Dato Alif beri duit raya yang banyak pernah dapat. Tak sangka ini jumlah yang mengejutkan Datin Shahida dapat lepas berbaik dgn suaminya
Datin Shahida terkejut bila Dato Alif beri duit raya yang banyak pernah dapat. Tak sangka ini jumlah yang mengejutkan Datin Shahida dapat lepas berbaik dgn suaminya

Saling Memohon Maaf

ARTIKEL MENARIK:Setelah sekian lama Abam pergi isteri dedahkan hasrat terkahir Abam yang tak kesampaian. Rupanya ini yang Abam pernah cakap sebelum dia pergi.

Begitu juga dengan keluarga usahawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri yang saling bermaafan antara satu sama lain di pagi Syawal. Dimulakan dengan sesi bermaafan bersama isterinya, Datin Seri Nur Shahida kedua-duanya kelihatan sebak meluahkan isi hati masing-masing selain akui akan kesalahan yang telah dilakukan masing-masing sebelum ini. Di kesempatan itu, Aliff sempat berseloroh sambil  menghulurkan sejumlah wang kepada Shahida sebagai tanda ingatan di Aidilfitri.

Ramai Yang Terharu 

Seterusnya, anak-anak pasangan ini turut memohon maaf kepada mereka sehingga ada diantaranya mengalirkan air mata kerana terlalu sebak. Dalam muat naik seterusnya, ibu kepada Aliff yang dikenali sebagai Bonda Rozita kelihatan menangis teresak-esak apabila saling bermaafan dengan Aliff dan Shahida.

Melihatkan pada video yang dimuatnaik tersebut, rata-rata pengikut Aliff meluahkan rasa terharu selain mendoakan agar rumahtangga pasangan ini kekal sehingga ke akhir hayat. Sebagai info, Aliff dan Shahida mendirikan rumah tangga pada Ogos 2007 dan telah dikurniakan lima orang cahaya mata serta turut mengambil seorang anak angkat. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Murai.my

Datin Shahida Bongkarkan Yang Sebenarnya Dato Aliff Cemburu. Tiba Tiba Dato Aliff Syukri Masuk Komen Di Ig Buat Warganet Terkedu.

“RINDU sangat nak peIuk anak saya Raudah. Lama saya menyepi bukannya merajuk, cuma muhasabah diri untuk menjadi manusia yang soleh, menghargai, matang dan apa yang saya perlukan dalam hidup,” kata ahli perniagaan kontr0versi, Datuk Seri Aliff Syukri yang kini kembali bersama isteri dan anaknya selepas empat bulan tinggal berasingan.

Menerusi Instagram, Aliff memberi bayangan rumahtangganya dengan Datin Seri Nur Shahidah yang sebelum ini bergelora kembali pulih. Aliff mengakui banyak bermuhasabah diri sepanjang melalui tempoh terbabit. “Empat bulan berjauhan dengan anak, saya rasa kehidupan saya kosong. Saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga,” katanya.

Aliff berkata, apa yang berlaku juga bukanlah gimik untuk meraih publisiti. Dia juga seperti orang lain yang turut mengalami pasang dan surut dalam rumah tangga. “Ia bukan satu benda yang senang untuk saya lalui. Saya bersyukur keluarga adalah keutamaan dan saya ingin menjadi seorang Aliff Syukri baru yang lebih matang dan menghargai semua orang terutamanya isteri, ibu dan keluarga saya,” katanya.

Menurutnya, dia menyedari keluarga adalah segalanya dan Ramadan ini memberi erti yang besar terhadapnya. “Doakan saya dan keluarga dapat bahagia semula. I’m back! (saya kembali),” katanya. Rumah tangga Aliff dikatakan bergolak pada awal Mac lalu tetapi dia menafikannya.

Bagaimanapun, Aliff kemudian mengesahkan perkara itu apabila memuat naik surat permohonan untuk berpisah isterinya di Instagram. Dia yang turut tampil dengan single berjudul Cuba Bahagia enggan mengulas mengenai permohonan cer4i isterinya itu.

Terbaru Datin Shahida memuat naik gambar terbaru anaknya Raudah di instagram. Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

Sumber : HM via Instagram Datin Shahida

Baru Je Balik Rumah Tiba Tiba Bertengkar Balik Dengan Datin Shahida. Rupanya Ini Punca Dato Aliff Bertengkar Dengan Datin Shahida.

Hidup usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri sunyi dan kosong selama empat bulan berjauhan dengan keluarga. Membuang jauh ego yang menguasai diri, Aliff akhirnya kembali ke pangkuan isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid dan anak-anaknya selepas empat bulan tinggalkan mereka.

Menerusi entri dimuat naik dalam Instagram (IG), semalam, usahawan kontroversi itu memberi bayangan seakan kemelut rumah tangga kembali jernih. Menerusi hantaran yang memuat naik gambarnya bersama anak bongsu, Raudhah Arshiyah, Aliff menjelaskan, apa yang berlaku bukan gimik meraih publisiti, sebaliknya kehidupannya juga seperti orang biasa, ada kala berdepan dengan pasang surut dalam rumah tangga.

“Rindu sangat nak peluk anak saya, Raudah. Empat bulan berjauhan dari anak-anak membuatkan hidup terasa kosong. Saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga. Lama menyepi bukan merajuk, cuma muhasabah diri untuk menjadi manusia yang soleh, menghargai, matang dan apa yang saya perlukan dalam hidup.

“Apa yang berlaku bukan gimik, tetapi saya juga seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumah tangga,” tulisnya. Aliff berkata, berpisah dengan keluarga bukan perkara mudah dilalui, tetapi dia bersyukur kerana ia menjadikan dirinya lebih matang dan menghargai orang.

“Jujurnya bukan mudah dilalui, tetapi Alhamdulillah, Allah SWT dan keluarga menjadi keutamaan saya. Saya ingin menjadi Aliff Syukri yang baru, lebih matang dan menghargai semua orang terutama isteri, anak-anak, ibu dan keluarga.

“Saya sedar keluarga adalah segala-galanya. Ramadan ini memberi erti besar pada saya. Doakan saya dan keluarga dapat bahagia semula,” tulisnya. Sementara itu, usaha menghubungi Aliff untuk mendapatkan penjelasan lanjut menemui jalan buntu apabila telefon bimbitnya ditutup.

Kemunculan Datin Shahida dalam video klip Aliff Syukri. Aliff Syukri memuat naik satu video dimana Datin Shahida muncul. sketsa tentang keluarga sahaja, bukan brbalah. Lagi sekali diberitahu, video tersebut bukan lah video prbalahan suami isteri ia. Sila tonton di bawah Aliff Syukri jelaskan perselisihan faham antara suami isteri adalah asam garam rumah tangga.


Loading...
loading...

Punca prbalahan??? Sedangkan lidah lagi tergigit apakah lagi suami isteri. Siapa yang sudah berkhawin semestinya akan tahu masalah yang sedang dihadapi . Terutamanya yang mempunyai anak. dulu tidak mempunyai anak, waktu mula2 kawin.. semuanya harum , dan manis sahaja… Siapa yang setuju sila komen di bawah apa pendapat korang??

Kentut pun berbau wangi. Tetapi apabila mempunyai anak berbeza pula cerita. Hurm, sedih memang sedih….itulah asam garam kehidupan.

Pada April lalu, kemelut rumah tangga Aliff dan Nur Shahida menjadi bualan hangat apabila dia mendedahkan surat permohonan perpisahan daripada isterinya melalui IG story miliknya. Pada entri itu, Aliff menulis keterangan dalam gambar berbunyi, “Permohonan diluluskan…. Cepatlah masa berlalu supaya jangan banyak lagi benda yang membuatkan saya malu,” tulisnya. Sumber: BH online | IG Aliff Syukri

Lama Merajuk Tapi Takde Yg Pujuk. Akhirnya Dato Alif Syukri Bersuara Lantang Buat Keputusan Yang Mengejutkan Untuk Rumahtangganya Sampai Semua Orang Tergamam

Alhamdulillah, dekatkan diri dengan Allah, bergaul dengan orang yang baik ( jangan la dok support abang Jat tu lagi) … In Sha Allah, semua akan menjadi lebih baik nanti.. Ape lagi nak cari Kat dunia ini, Allah dah bagi kekayaan n keluarga yang baik.. Bersyukur lah… Kami turut mendoakan

Im back💪Rindu sgt nak pelvk anak sy raudah ni❤️ lama saya menyepi….bukan merajuk…cuma muhasabah diri utk menjadi manusia yg soleh, mengahrgai, matang, dan apa yang saya perlukan dalam hidup…4 bulan berjauhan dr anak di sisi kosong sebenarnya hidup saya dan..

saya buang ego dan kembali ke pangkuan keluarga…..Apa yg berlaku bukan gimik utk meraih publisiti tapi saya seperti orang biasa yang ada pasang surut dalam rumahtangga…Jujurnya bukan satu benda yang senang untuk saya lalui tetapi syukur alhamdulillah keluarga Allah keutamaan saya dan saya ingin menjadi seorang Alif Syukri yang baru yang lebih matang dan

menghargai semua orang terutamanya family saya mak saya keluarga saya, sedar keluarga adalah segalanya dan ramadhan ni memberi erti yg besar pada saya…doakan saya dan keluarga dapat bahgia semula🥺🥺 im back💪💪💪 #uhuhabangkosmetik doakan kami berkekalan🙏🏻🙏🏻

via Era Kini



-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post