Seorang individu dm Amyza Aznan untuk meminta bantuan kerana dlm akaun bank cuma tinggal rm20 sahaja. Ini respon padu Amyza Aznan kepada individu tersebut.

Seorang individu dm Amyza Aznan untuk meminta bantuan kerana dlm akaun bank cuma tinggal rm20 sahaja. Ini respon padu Amyza Aznan kepada individu tersebut.

‘Peminat Menghantar Mesej Meminta Bantuan Kerana Di Dalam Akaun Bank Hanya Tinggal RM20 Sahaja..’…Ini Tindakan Amyza Aznan kepada Peminat Tersebut..

Seorang individu dm Amyza Aznan untuk meminta bantuan kerana dlm akaun bank cuma tinggal rm20 sahaja. Ini respon padu Amyza Aznan kepada individu tersebut.
Seorang individu dm Amyza Aznan untuk meminta bantuan kerana dlm akaun bank cuma tinggal rm20 sahaja. Ini respon padu Amyza Aznan kepada individu tersebut.

SIMPATI DENGAN NASIB PEMINAT YANG TERJEJAS PENDAPATAN SUSULAN PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN (PKP), AMYZA AZNAN TURUT SAMA MEMBANTU UNTUK MERINGANKAN BEBAN MEREKA. MENERUSI INSTAGRAM, AMYZA BERKONGSIKAN BEBERAPA MESEJ DARI PEMINAT YANG MEMINTA BANTUAN DARIPADANYA. LEBIH MENYEDIHKAN, ADA DIANTARA PEMINATNYA MENGHANTAR MESEJ MEMINTA BANTUAN KERANA DI DALAM AKAUN BANK HANYA TINGGAL RM20 SAHAJA. AMYZA TURUT MEMUAT NAIK FOTO NOMBOR AKAUN BANK MEREKA YANG MEMINTA BANTUAN UNTUK SAMA-SAMA DIBANTU OLEH PENGIKUTNYA YANG MAHU MEMBERI SUMBANGAN.

ARTIKEL MENARIK:Macam beli kat pasar malam. Terlalu buruk. Hanya disebabkan ini Vivy Yusof Dikritik warganet lagi.
Loading...



Perkongsian pelakon itu mendapat perhatian peminatnya yang lain yang turut bersimpati dengan nasib mereka. Malah ada salah seorang penerima bantuannya mengucapkan terima kasih di atas sumbangan serta prihatin dari pengikut Amyza yang menderma sebelum ini. Meskipun sedang terp4lit kontrov3rsi panas, namun Amyza tetap tampil membantu mereka yang memerlvk4n. Apa pun diharap Amyza teruskan niat murni beliau untuk terus menabur bakti kepada masyarakat.

Sumber : Rotikaya

Dekat Berpuluh Tahun Kahwin Tapi Tak Pernah Selongkar Beg Suami. Tergamam Amyza Bila Ternampak Gambar Perempuan Ni Kt Dlm Beg Duit Suami Dia. Mmg Mcm Minatang Lah.

Hati isteri mana yang tidak tersentuh apabila mendapat tahu suami menyimpan gambar kecilnya di dalam dompet. Demikian juga dengan selebriti bernama Amyza Adnan ini. Dalam satu perkongsian di Instagram, dia memberitahu walaupun sudah 16 tahun berkahwin tidak pernah
sekalipun dia membuka wallet suaminya, Khairil Izhar Mohd Nazir. Malah,  dia juga tidak pernah memeriksa barangan peribadi lain macam telefon bimbit kerana baginya jika berbuat demikian, itu bermakna dirinya mempunyai sifat prasangka.
TAK SANGKA DALAM WALLET DIA ADA GAMBR PEREMPUAN NI!!!16 tahun usia perkahwinan….. kak kaaia tak pernah sekali pon bukak wallet dia, Nak duit mintak, phone dia pon tak pernah check. “Based on percaya and allah tau. For me,if i check i dah mula ada feeling yg tak baik,
which is rasa tak percaya. so jauhkan perangai insecure ni tau. Tambah Amyza gambar dompet suami yang tersimpan dua keping fotonya itu dihantar oleh kenalan mereka sewaktu suaminya dimasukkan ke hospital baru-baru ini. Alangkah terkejut, tertacing termacam macam la,
bila dia admitted baru ni, my team yg send him to hospital send this to me! Haaaaa pada suami or isteri yg ada perempuan atau lelaki, jangan buat hal tau, kot ada rahsia rahsia tu baik hapuskan,, takut nanti time kau sakit, elok elok laki or bini kau nk jaga kau, terus dia biar kau pergi buat selamanya.
Sebab tu apa apa yg korang sorok kat drawer office, email office , handphone, baik hapuskan la dan hapuskan jugak hubungan musibah tu. . Tak pon bipa ko sakit, panggil crush kononya tu jaga kau. Layak kan. But like my case… tu gambar kak kaaia masa dara chuols. Masa dia angau kan kak kaaia ?..
auwww ,so u sakit ni i layan you bagai menatang minyak yg penuh. Kalau bukan gambar i kompom u sakit ni, i layan you macam minatang!!!!!!! Demikian perkongsian Amyza Adnan di dalam instagramnya. Ahad lalu, Amyza ada berkongsi sebuah video di laman IG mengenai suami yang jatuh sakit dan dimasukkan ke hospital.
Perkongsian Amyza tersebut mendapat respond dari pengikutnya yang turut berkongsi pengalaman mereka. missliana111 Hadoii untungla kak.. Sy sejk tau dlm wallet husbd ada gmbr sy sy saja la gelak.. skali die da buang kak gmbr sy. Die buh gmbr ank sy 3 ketul tu je.. Hampehhh. Nk paksa dia letak bg. Janji tak gelakkan die lg

Loading...
loading...

iamhisyamahmad82 Berbunga naw2 kau ya kak..mesti rasa melayang layang kan. alifflayla Cluuuurls… Wife mithali… Hormati suami ibarat kentut kau yg bau busuk pun kau tetap hidu dgn tenang dan redho.. eh eh eh class tak perbidalan tu….?
mimieazmimieaz Samalah suami i dah 25tahun gambar dalam wallet dia walaupun wallet tu dah 3 kali tukar tapi gambar tetap sama dalam fon dia pun gambar i gak rasa banga je kan
aida_lesen Sama mcm sy tak pernah check wallet dan hp suami sampai akhir hayat dia, baru tengok wallet dia ada gmbar sy.. mashaa ALLAH.sebb tu sentiasa ingat kenangan yg hepi hepi je dengan suami saya .alfatihah. Tak kurang yang memuji kecomelan Amyza ketika itu.
noormurnizainal cantik gambar akak masa muda remaja,sapa tak sayang bini kak. ratupengabdishaitooooon haiyooooo. zaman muda yachucheefukada terpesona ai tengok u muda mudi ek kak @amyzaaznankaaia . nothing changed! auucchh?? anatelameen Ya Allah ingatkan @errafazira td gambo yg sblh kiri tu
dinda_merahjambu @amyzaaznankaaia same je wajah…bila nk dewasa?erm..sbb selalu ceria dan menceriakan…sbb tu x berusia…lots of love??
Sumber: IG amyzaaznankaaia

Sabarlah Amyza! “Semoga Allah pegang hati ini untuk tidak berpaling” – Amyza Aznan reda jaga suami lumpuh

Amyza dan Khairil dikurniakan tiga cahaya mata. Selebriti Amyza Aznan berkongsi berita sedih berhubung keadaan kesihatan suaminya Khairil Idzhar Mohd Nadzir yang kini lumpuh selepas terkena penyakit itu. Lebih mengundang rasa sebak apabila perkongsian berkenaan dibuat ketika
pasangan itu menyambut ulang tahun perkahwinan ke-16. Menerusi posting di Instagram Amyza berkata dia reda dengan apa yang berlaku malah menyatakan bahawa kasih sayang terhadap suaminya tidak pernah luntur. “Walaupun you lumpuh, kasih sayang terhadap you tak pernah lumpuh.
“Selamat ulang tahun, semoga Allah pegang hati ini untuk tidak berpaling, untuk tidak lelah menjaga, memanja, menyayangi dan mencintai b. “Walaupun b sakit doa love tetap b, suami dan ayah kepada anak-anak saya di dunia hingga akhirat nanti,” ujarnya. 
Amyza memberi ucapan sempena ulang tahun perkahwinan mereka. Dalam pada itu, Amyza turut meminta maaf terhadap mana-mana pihak yang berkaitan kerja tidak dapat memberi komitmen dengan baik. Katanya, dia sedang memberi fokus dalam menguruskan suaminya.
“Bukan tak nak kongsi semua aktiviti di Instagram dan bukan pilih bulu, tetapi sebenarnya sekarang ni ada lagi penting untuk saya fokus iaitu suami, dia strok. InshaAllah… saya akan kongsi satu hari nanti,” ujarnya. Pada Disember 2017,
Khairil Idzhar pernah dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Ampang Puteri kerana terkena sakit itu. Amyza dan Khairil berkahwin pada tahun 2004 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Andre Mikhail, 16, Andrian Adam, 13 dan Ayden Andika, 7 tahun.
Sumber mstar via Sinar Viral Network

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post