Macam beli kat pasar malam. Terlalu buruk. Hanya disebabkan ini Vivy Yusof Dikritik warganet lagi.

Macam beli kat pasar malam. Terlalu buruk. Hanya disebabkan ini Vivy Yusof Dikritik warganet lagi.

Vivy Yusof antara figura yang dipuji kaum wanita. Berbekalkan wajah yang cantik, penampilannya sering sahaja menjadi perhatian ramai sehingga digelar ikon fesyen bagi wanita berhijab.

Macam beli kat pasar malam. Terlalu buruk. Hanya disebabkan ini Vivy Yusof Dikritik warganet lagi.
Macam beli kat pasar malam. Terlalu buruk. Hanya disebabkan ini Vivy Yusof Dikritik warganet lagi.

Bukan setakat itu sahaja, Vivy juga merupakan seorang usahawan yang berjaya melalui dua rangkaian jenama yang diciptanya, iaitu Fashion Valet dan juga dUCk. Bukan kaleng-kaleng, atas usaha gigih wanita ini telah berjaya mendapat pengiktirafan daripada majalah Forbes yang menyenaraikannya sebagai 30 usahawan hebat di Asia berumur bawah 30 tahun.

ARTIKEL MENARIK:Ini tindakan Dato Aliff Syukri bila terus terusan dikritik hebat dengan warganet. Masih mood holiday katanya. Warganet seakan tidak percaya dia masih boleh holiday disaat pkp.
Loading...

PENGGUNA LUAH RASA KESAL KUALITI dUCk
Walau bagaimanapun langit tidak selalu cerah. Dalam perniagaan sudah pasti ada cabaran tersendiri. Mengekalkan identiti dan juga kualiti antara perkara yang selalu menjadi igauan buat mereka. dUCk Mariam Bag. Beberapa hari lepas, nama Vivy sekali lagi menjadi bualan hangat di laman Twitter. 
Kali ini peminat jenama dUCk meluahkan rasa tidak puas hati terhadap kualiti jenama berkenaan. dUCk ada mengeluarkan satu produk bag yang diberi nama dUCk Mariam Bag. Namun seorang penggunanya berasa tidak puas hati dengan produk yang diterima. Sebelum itu dia sudah pun membeli sebuah bag tersebut.
Dan kemudiannya sekali lagi membeli dengan warna yang lain. Kedua-dua bag kelihatan sangat berbeza dan jauh dari sudut warna beserta kualiti. Tona warna antara kulit luar dan lining kat dalam sangat ketara. 
DAH MACAM BELI BAG PASAR MALAM. Melihat kepada reaksi pengguna Twitter yang lain, mereka juga meluahkan rasa hampa terhadap jenama berkenaan. Sebelum ini jangkaan mereka sangat tinggi dengan produk dikeluarkan oleh Vivy.

Loading...
loading...




Sumber Twitter

Tetapi bila kejadian ini berlaku, seolah-olah mereka membeli barangan di pasar malam atau pun dijual di uptown sahaja. Ianya suatu pemb4ziran kerana berbelanja mahal dan hanya menerima kualiti tidak setimpal Sehingga kini Vivy masih belum mengeluarkan apa-apa kenyataan berhubung d@kwaan kualiti produk keluarannya itu. 
Mungkin ianya satu trend atau fesyen yang mungkin kita terlepas pandang. Kesimpulannya, berbelanja lah keperluan fesyen mengikut poket sendiri. Jangan semata-mata “branding”, sanggup mengikat perut dan akhirnya diri sendiri yang menyesal.
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Sumber : Meecks.com via Sinar Viral Network

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post