Duduk rumah pun gedik nak mekap. Mengejutkan komen Datin Shahida di Ig buat ramai tergamam

Duduk rumah pun gedik nak mekap. Mengejutkan komen Datin Shahida di Ig buat ramai tergamam

Kemelut rumah tangga usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri menjadi perhatian ramai apabila surat tuntutan perpisahan Datin Seri Nur Shahida tersebar di media sosial apabila dided@hkan oleh Aliff sendiri di Instagram miliknya.

Duduk rumah pun gedik nak mekap. Mengejutkan komen Datin Shahida di Ig buat ramai tergamam
Duduk rumah pun gedik nak mekap. Mengejutkan komen Datin Shahida di Ig buat ramai tergamam

Rumah tangga pasangan itu dikatakan berantakan apabila kedua-duanya dikatakan saling tidak mengikuti akaun Instagram masing-masing, sejak bulan lalu. Terbaharu, ibu kepada Aliff iaitu Bonda Rozita Ibrahim pula dilihat ‘unfollow’ menantunya.

ARTIKEL MENARIK:Aliff Syukri Terkejut Permohonan BPN Tidak Lulus - Dakwa Jualan Merudum 90 Peratus
Loading...

Bagaimanapun, Shahida berkata dia tidak tahu ibu mentuanya ‘unfolow’ dalam IG. Malah, dia juga tidak tahu suaminya juga tidak lagi mengikutinya di Instagram dan mendapat tahu daripada komen-komen warganet. “Saya tak perasaan. Kalau tak bagi tahu, saya memang tak tahu. Bagi saya, itu hak dan pilihannya.

“Sejujurnya, saya juga tak tahu Alif ‘unfollow’ saya tempoh hari. Saya hanya tahu daripada komen warganet. Bagaimanapun, tak mengapalah, saya tak ambil pusing pun,” katanya kepada BH Online. Berkongsikan keadaan terkini, Shahida berkata dia dan anak-anaknya sihat dan tenang sahaja di rumah.

Bagaimanapun, Shahida enggan memberikan komen lanjut isu d@kwaan memfailkan perpisahan di mahkamah. “Alhamdulillah, saya dan anak-anak berada dalam keadaan baik. Sihat semuanya. Saya hanya keluar rumah apabila kehabisan barang dapur, selebihnya masa saya banyak bersama anak-anak.

“Maaf, saya tak dapat komen. Bagi saya, ini bukan masa yang sesuai untuk bercakap isu perpisahan. Sekarang, seluruh dunia sedang berdepan dengan penularan vi1rus COVI1D-19. Jadi, fokus saya mengenai keselamatan anak-anak,” katanya.

Terbaru perkongsian Datin Shahida di Instagram Tarik Perhatian Warganet



KOMEN WARGANET BESERTA KOMEN BALAS DATIN SHAHIDA








Loading...
loading...





Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook.Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : BHarian via IG Datin Shahida  via Sinar Viral Network

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post