Video komen padu dari Caprice, kalau tepuk sebelah tangan tak akan bunyi sis

Video komen padu dari Caprice, kalau tepuk sebelah tangan tak akan bunyi sis

Selain dikenali sebagai penyanyi rap, diketahui umum juga Caprice turut popular dengan pelbagai pandangannya yang menjadi perhatian ramai tentang isu semasa malah tular dimedia sosial. 

Video komen padu dari Caprice, kalau tepuk sebelah tangan tak akan bunyi sis
Video komen padu dari Caprice, kalau tepuk sebelah tangan tak akan bunyi sis

Kali ini pula, Caprice muncul untuk memberikan pandangan melibatkan dua selebriti iaitu Emma Maembong dan Laudya Cynthia Bella.

ARTIKEL MENARIK: Sejurus K3s S4man Fltnah, Rohanna Maafkan Namun Ini Luahan Hati Rohanna



Bagaimanapun, yang menjadi perhatian juga kapsyen Caprice ‘Tepuk sebelah tangan tak bunyi sis’ menerima pelbagai respon daripada warganet yang turut setuju. Sememangnya acap kali isu merampas dan main kayu tiga terjadi malah kes sebegitu mendapat perhatian ramai sehingga tular di laman sosial tidak kira selebriti mahupun masyarakat.

Dalam pada itu, di ruangan komen rata-ratanya turut setuju mengenai pandangan Caprice tentang kedua isu yang membabitkan kedua selebriti terkenal itu sehingga meraih lebih 46 ribu tanda suka mengenai isu yang mana sejak kebelakangan ini tular.

Betul Cap…
tak bunyi kalau tepuk sebelah tangan
Posted by Muslim Media Semasa on Wednesday, September 25, 2019

Sumber: Caprice via HCL

loading...

Warganet terus pertikai bila Emma Maembong mengaku menikmati pizza di kelab malam.


PELAKON, Emma Maembong, 27, mengakui menikmati pizza di sebuah kelab malam di Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur, kelmarin biarpun foto yang dimuat naik di Instagram (IG) miliknya menampakkan dia berada di Sungai Buloh, Selangor.Sebaik foto berkenaan dimuat naik di laman sosial,

pelakon filem Hantv Rumah S4kit Jiwa itu memaut lokasi di Sungai Buloh hingga menjadi perdebatan warganet.Beberapa pengikutnya di IG mendakwa pelakon terbabit berbohong dan memintanya memberikan penjelasan. Tidak lama kemudian, seorang lagi pengikut memaklumkan dia tidak pernah menemui premis itu berikutan menetap di kawasan berkenaan.


Terkesima dengan asakan warganet, pemilik nama sebenar Fatimah Rohani Ismail itu mengakui berada di kelab malam semata-mata mahu menikmati pizza.“Memang saya ke sana tetapi kongsi kedudukan sekarang (sewaktu foto itu dimuat naik di Sungai Buloh).Saya pergi la, pizza sana sedap, why (kenapa),” katanya membalas k0men warganet.Antara komen-komen warganet yang tidak berpuas hati dengan tindakannya itu


Pada 6 Februari lalu, Emma menarik perhatian peminatnya apabila mended4hkan avrat biarpun hampir lima tahun mengenakan hijab.Sebelum itu pelakon drama Kau Yang Terindah itu mencetuskan kontr0versi sebaik dua foto miliknya yang berada di celah Syed Abdullah Syed Abdul Rahman yang juga abang kepada Menteri Belia dan Sukan tersebar di laman s0sial.
Sumber hmetro,mstar

Awal tahun ini nama Emma Maembong menjadi bualan hangat dan dikecam hebat warganet susulan tindakannya membuka tudung selepas lima tahun berhijab.Pasti ramai tahu, drama lakonannya Kerana Dia Manusia Biasa kini disiarkan di kaca televisyen. Namun apa yang menjadi perhatian adalah di dalam drama tersebut memaparkan imejnya bertudung.

Emma turut memuat naik sedutan drama tersebut di Instagram miliknya dan seperti sudah dijangka ramai warganet mengkritik imejnya dan menuduhnya hipoktrit. Bagaimanapun, ada yang menjelaskan Emma membuat keputusan untuk membuka hijab selepas selesai penggambaran drama tersebut.Dalam pada itu, ada juga ada yang meluahkan rasa rindu melihat Emma kembali bertudung serta mendoakan pelakon itu akan kembali berhijab seperti dahulu. Apa pun kita doakan yang baik-baik sahaja.sumber rotikaya

Sumber EMMA MAEMBONG via Sinar Viral Network

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post