Tahniah, Sufian Suhaimi akhirnya kini bergelar bapa

Tahniah, Sufian Suhaimi akhirnya kini bergelar bapa

Alhamdulillah rezeki yang tidak dijangka! Walaupun memegang status bujang, itu bukan alasan bagi penyanyi popular Sufian Suhaimi untuk mengambil anak angkat yang diberi nama sebagai Faeq Razeeq.

Tahniah, Sufian Suhaimi akhirnya kini bergelar bapa
Tahniah, Sufian Suhaimi akhirnya kini bergelar bapa

Terbaru menerusi laman Instagram, penyanyi lagu Di Matamu itu berkongsi gambar bersama kanak-kanak lelaki itu untuk tatapan orang ramai.

ARTIKEL MENARIK: “ Berdosa ubah ciptaan tuhan..” –Catriona Ross ‘Ubah’ Wajah Nak Jadi Jolie.


Umum rezeki peroleh anak angkat
“Bismillahirrahmanirrahim. Pertama sekali, saya bersyukur dengan nikmat hidup ini. Allah cukup pemurah dalam melimpahkan rezeki kepada saya, begitu juga kepada yang lain.
“Usia 27 tahun bagi saya bukanlah terlalu muda untuk memikul tanggungjawab. Selain ibu ayah, keluarga, saya memerlukan tujuan untuk bekerja lebih kuwat.
“Banyak masa saya gunakan untuk mencari perasaan apa yang kurang selama ini. Of course, I’ve been spending a lot of time talking to Allah.
“Semua saya ceritakan. Ada juga rakan-rakan yang menjadi pendengar setia saya. Tapi bila jumpa kawan yang dah ada anak ni, rasa tu lain, rasa penuh.
“Theres something special about babies. When they’re around, i feel complete. Mungkin belum masanya untuk tamatkan zaman bujang..

loading...

“Tapi i can feel this is the perfect time to have one anak angkat, itu juga satu rezeki. Welcome to my life, Faeq. Ayah Yan sayang @babyfaeq tau,” tulisnya.
Posting berkenaan menerima pelbagai reaksi positif rakan selebriti dan pengikutnya yang rata-rata tumpang gembira dan memuji kecomelan anak-beranak itu.

Alhamdulillah!
p/s: Semoga dengan kehadiran anak angkat ini, rezeki Sufian di murahkan
Apa kata anda? Kongskan bersama kami
Sumber : Sufian Suhaimi via tubeviral
-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post