Tarian Sherry Alhadad Undang K3camann Netizen kerana nampak

Tarian Sherry Alhadad Undang K3camann Netizen kerana nampak

Penampilan pelakon dan pengacara, Sherry Alhadad baru-baru ini mengejutkan peminat kerana dia kelihatan agak kurus daripada biasa.

Tarian Sherry Alhadad Undang K3camann Netizen kerana nampak
Tarian Sherry Alhadad Undang K3camann Netizen kerana nampak

Malah foto yang baharu sahaja di muat naik ke akaun Instagram (IG) peribadinya malam tadi telah mendapat perhatian pengikut laman social tersebut.

ARTIKEL MENARIK: “Aku Pun Ada Kehidupan Sendiri la, Bukan Dengan Dia Je”


Foto tersebut menujukkan Sherry mengenakan baju kurung Pahang berwarna kuning bergandingan dengan pengacara Haziq.
Mereka berdua muncul dalam sebuah program TV malam tadi.
Rata-rata teruja melihat perubahan pada tubuhnya dan meminta tips bagaimana Sherry menurunkan berat badannya.
“Dah kurus! Terkejut tengok kat TV tadi…Tak boleh jadi ni, kita pun kena kurus jugak. Bagi tips siket Kak Sherry supaya kita disiplin, selalu kelaut,” tulis salah seorang pengikutnya di IG.
Sampai Nampak Seluar D@lam
Sudah menjadi kebiasaan menjadi seorang ‘public figure’ atau artis yang dikenali orang ramai, bila buat salah sikit sahaja kena kecamm tervk oleh netizen-netizen di luar sana. Sama terjadi kepada pelakon, pelawak dan pengacara berbakat, Sherry Alhadad yang di kecamn netizen kerana tarian ganasnya dalam sebuah program hiburan, Drop The Beat Extra.
Kepada sesiapa yang belum menonton program ini yang disiarkan di laman Youtube, TV3, Sherry menunjukkan bakat tariannya menerusi lagu Don’t Stop Me Now oleh Queen. Aksi mantap Sherry telah mendapat pujian juri sehingga mendapat standing ovation dan tepukan gemuruh dari penonton.
Namun sebaliknya berlaku di ruangan komen di Youtube, ramai menganggap aksi tarian Sherry itu kurang sesuai untuk ditonton secara umum. Lagi-lagi saat dia ‘naik sheikh’ menari, sesekali kain tersingkap sehingga menampakkan seluar dalam.

loading...

Yang mengkiritik pun ditegur kerana sengaja membuka aib orang, macam dah tiada benda lain nak dilihat. Walaubagaimanapun, kami berharap Sherry ambil kritikan ini sebagai panduan pada masa akan datang. Mungkin cara ekpresi mengekspresi tarian agak keterlaluann dan tidak sengaja. Semoga perkara ini dijadikan iktibar dan pengajaran.
Dalam Drop The Beat Extra , Sherry bergandingan dengan Dennis Yin dan kali ini mereka menampilkan episod istimewa , di mana kumpulan lelaki Aman RA & Sean Lee diketuai oleh Dennis  berentap dengan kumpulan perempuan Nabila Huda & Ernie Zakri diketuai oleh Sherry .
Pertandingan suai bibir dan menguji gaya persembahan mereka yang akan di adili oleh Instafamous Ucop (Yusof Hashim) dan artis jelita Amelia Henderson.
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Sumber: hangat

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post