“Saya tahu siapa dalangnya” – Azmin mula bersuara

“Saya tahu siapa dalangnya” – Azmin mula bersuara

SHAH ALAM 21 Julai – Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali memberitahu beliau tahu siapakah dalang utama di sebalik penyebaran video se3ks seje3nis yang dikaitkan dengan dirinya.

“Saya tahu siapa dalangnya” – Azmin mula bersuara
“Saya tahu siapa dalangnya” – Azmin mula bersuara

Malah, di hadapan kira-kira 3,000 penyokongnya bertempat di kediaman rasmi Menteri Besar Selangor, Menteri Hal Ehwal Ekonomi itu secara bersahaja bertanya apakah mereka juga mahu tahu siapakah berkenaan.

ARTIKEL MENARIK: Selepas peguam Sultan Kelantan sahkan penceraian, Ini permintaan Rihana


Pertanyaan Mohamed Azmin itu terus disambut penyokongnya dengan laungan ‘hantar dan sumbat balik dia ke pe3njara’ walaupun mereka tidak menyebut nama siapakah yang dimaksudkan.
“Saya tahu siapa d@alang, saya amat tahu. Saudara-saudari hendak tahu siapa dia (Mohamed Azmin berhenti sejenak). Kita serahkan pada pihak berkuasalah,” katanya ketika berucap pada majlis doa selamat dan kesyukuran di sini malam ini.
Majlis tersebut yang dilihat sebagai medan untuk Mohamed Azmin menunjukkan kekvuatannya turut dihadiri antaranya Menteri Luar, Datuk Saifuddin Abdullah, Timbalan Menteri Pengangkutan, Datuk Kamarudin Jaafar dan Timbalan Menteri Pembangunan Luar Bandar, R. Sivarasa.
Selain itu, turut kelihatan juga Timbalan Speaker Dewan Rakyat, Datuk Mohd. Rashid Hasnon serta beberapa pemimpin kanan PKR lain seperti Tian Chua, Dr. Mansor Othman, Maria Chin Abdullah, Dr. Afif Bahardin, Amirudin Shari dan Mohd. Khairuddin Othman.
Dalam pada itu, Mohamed Azmin semasa berucap juga dilihat beberapa kali menyindir seseorang apabila memberitahu ramai b3ekas orang kuat Datuk Seri Anwar Ibrahim datang menyokongnya malam ini.
“Di sini malam ini ada bekas Setiausaha Sulit Anwar, ada bekas Setiausaha Politik Anwar dan ada dua bekas Setiausaha Akhbar Anwar.
“Mereka ini orang-orang lama tetapi datang ke sini malam ini kerana mereka kenal siapa Azmin Ali, mereka tahu saya tidak pernah mengkhi1anati kawan,” katanya dalam nada yang ke3ras.
Biarkan Saya Sebatang Kara, Tetapi Kesetiaan Ada Batasnya” – Azmin Ali
Teguran Ketua Polis Negara kepada ahli poli1tik terima pujian netizen

loading...

KUALA LUMPUR : Teguran Ketua Polis Negara, Datuk Seri Abdul Hamid Bador kepada ahli politik hari ini meraih pujian rakyat Malaysia.
Abdul Hamid dalam satu sidang media pada Sabtu meminta ahli politik supaya berpoli1tik dalam kancah parameter mereka agar tidak membebankan pihak lain termasuk masyarakat.
Beliau berkata demikian dalam ucapannya berhubung sebuah video 1intim yang mengaitkan seorang menteri kanan baru-baru ini.
Menurut beliau, Polis Diraja Malaysia (PDRM) terpaksa mengeluarkan perbelanjaan tambahan termasuk kos penerbangan pegawai penyiasat bagi menjalankan siasatan kes video tersebut.
Susulan itu, rata-rata netizen memuji ket3egasan Abdul Hamid sebagai Ketua Polis Negara yang disifatkan sebagai te3gas dan padu.
Video Player
00:00
01:00
“Inilah Ketua Polis Negara yang kita mahu. Tegas dan padu,” kata seorang netizen, Azhar.
“Salute Datuk Seri. Betul dan tepat nasihat beliau. Kita perlu ada politik matang yang mendokong political governance,” tambah seorang lagi netizen, Noraini.
“Ketua Polis yang terbaik setakat ini.. Salute Datuk Seri,” kata Hairis pula.
Netizen juga berharap semua pihak polis akan tumpu kepada keharmonian negara dan bukannya kepada isu poli1tik yang remeh.
Sementara itu, Anwar anjur Majlis Zikir, Selawat Nurul Anwar
Lebih 200 penyokong dan ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) menghadiri Majlis Zikir dan Selawat Nurul Anwar di kediaman Datuk Seri Anwar Ibrahim di
Bukit Segambut di sini malam ini.Majlis yang diketuai sendiri Anwar yang juga Presiden PKR itu bermula seawal jam 6.30 petang dimulai dengan majlis zikir, solat Maghrib, selawat dan akan disusuli dengan solat Isyak.


Terdahulu, jemputan bagi majlis itu menarik perhatian ramai apabila ia menyusul selepas Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali turut akan mengadakan majlis doa kesyukuran di kediaman rasmi Menteri Besar Selangor malam ini.
Menurut Setiausaha Akhbar Pejabat Anwar, Tunku Nashrul Abaidah, majlis keagamaan itu sememangnya biasa diadakan di kediaman Ahli Parlimen Port Dickson itu.
“Ada setiap Ahad di rumah beliau,” katanya ringkas kepada Sinar Harian.
p/s: Semoga kemelut yang melanda politi1k negara ini berakhir dengan baik
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami 
sumber: utusan  via tubeviral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post