“Saya K0rbankan Kasih Sayang Sy Demi Kebahagiaan Fizo Sekeluarga” – Mawar dedah siapa yang berhak jaga Maryam nanti

“Saya K0rbankan Kasih Sayang Sy Demi Kebahagiaan Fizo Sekeluarga” – Mawar dedah siapa yang berhak jaga Maryam nanti

Kemelut rumah tangga pasangan Fizo Omar dan Mawar Karim akhirnya bertemu titik noktah apabila pasangan itu bercerrai taIak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi pada pagi Rabu.

“Saya K0rbankan Kasih Sayang Sy Demi Kebahagiaan Fizo Sekeluarga” – Mawar dedah siapa yang berhak jaga Maryam nanti
“Saya K0rbankan Kasih Sayang Sy Demi Kebahagiaan Fizo Sekeluarga” – Mawar dedah siapa yang berhak jaga Maryam nanti

Fizo, Mawar BERCERAl TaIak Satu

Jelas Mawar, 30, dia reda dengan keputusan yang dipersetujui mereka dan telah melakukan yang terbaik untuk menyelamatkan rumah tangga yang dibina sejak 2013 itu.

ARTIKEL MENARIK: Tidak tinggal sebumbung dengan isteri baru, PU Abu mula buka mulut


“Sudah tentu semua wanita sayangkan rumah tangga mereka dan cuba untuk menyelamatkannya sedaya upaya.
“Tapi, selama enam tempoh perkahwinan ini kami mencuba dan saya reda mungkin sampai sini sahaja saya.
“Saya sudah cuba mencari keserasian dengan keluarga Fizo namun hari ini saya k0rbankan kebahagiaan kasih saya sayang saya untuk kebahagiaan Fizo sekeluarga,”
katanya ketika ditemui selepas prosiding cerrai tertutup hari ini.
Siapa penjaga Maryam?
Sehingga kini, hak penjagaan anak menjadi tanggungjawab Mawar sehingga diputuuskan kelak.

loading...

“Maryam akan tinggal bersama saya tetapi saya takkan putuuskan hubungan bapa dan anak,” tambah Mawar.
Fizo dan Mawar mendirikan rumah tangga pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Wan Maryam yang kini berusia dua tahun.
p/s:Semoga Fizo dan Mawar tabah menghadapi ujian ini..
ARTIKAL BERKAITAN : 
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami
Sumber : Astrogmpak via tubeviral.bbn.my

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post