“Saya Dituduh Ma4ndul..,” – Netizen Minta Ce3raikan Isteri, Kahwin Lain. Ini reaksi win Izzue Islam

“Saya Dituduh Ma4ndul..,” – Netizen Minta Ce3raikan Isteri, Kahwin Lain. Ini reaksi win Izzue Islam

“Saya Dituduh Ma4ndul..,” – Netizen Minta Ce3raikan Isteri, Kahwin Lain. Ini reaksi win Izzue Islam

“Saya Dituduh Ma4ndul..,” – Netizen Minta Ce3raikan Isteri, Kahwin Lain. Ini reaksi win Izzue Islam
“Saya Dituduh Ma4ndul..,” – Netizen Minta Ce3raikan Isteri, Kahwin Lain. Ini reaksi win Izzue Islam

Pelakon dan penyanyi, Izzue Islam mengakui ada ketikanya dia terke3san dengan kata-kata yang diberikan segelintir netizen gara-gara perkahwinannya yang sudah mencecah usia 6 tahun bersama isteri tercinta, Awin Nurin masih belum dikurniakan cahaya mata.

ARTIKEL MENARIK: Selepas 7 Tahun Berkahwin, Betty Banafe Sah Berc3erai


Malah, bintang berrusia 29 tahun itu seperti yang dipetik Berita Harian Online turut menambah, dia tidak pernah terdetik untuk menduakan isteri atas alasan tiada anak.
“Jujurnya, saya akui provoka@si warganet sering kali ada di Instagram. Tetapi saya dan isteri tidak menghiraukannya. Jika melayan dan menghayati perkataan ditulis, saya dan Awin akan memendam rasa sa@kit hati.
“Paling terkesan tentunya saya dituvduh mandul dan tidak mampu memberi kebahagiaan buat isteri. Malah, ada yang meminta saya melepaskan Awin.
“Saya tahu, saya tidak sempurna, tetapi tidak sesekali saya membiarkan warganet yang mahu mengguvgat rumah tangga. Saya percaya kepada pilihan hidup, jadi saya sanggup telan onak dan duri,” katanya jujur.
Malah, ada yang menuduh Izzue m@andul dan tidak mampu membahagiakan isterinya, lantas meminta artis terbabit mence3raikan Awin.
erdahulu, Izzue yang juga bekas anggota kumpulan Forteen, mendirikan rumah tangga dengan Awin pada 2 Jun 2013.
Izzue mengaku isterinya pernah tert3ekan ketika isu mengenai zuriat mula-mula diperkatakan netizen.

loading...

“Kami Dah Bersedia, Andai Salah Seorang Bermasalah” – Pengakuan berani Izzue Islam
Pelakon popular Izzue Islam merancang untuk menjalani pemeriksaan kesuuburan bersama isterinya, Awin Nurin dalam masa terdekat.
Izzue berkata, dia dan isteri juga sudah bersedia menghadapi sebarang kemungkinan selepas pemeriksaan dilakukan.
“Kami akan pastikan menjalani pemeriksaan pada tahun ini juga. Sudah lama kami rancang, namun tertangguh kerana jadual kerja yang padat.
“Kami juga sudah mempersiapkan ment4l sekiranya diberitahu salah seorang daripada kami mempunyai masalah,” katanya tenang.
Tambah Izzue lagi, sekiranya perkara tersebut berlaku, ada pelbagai cara dan ikhtiar yang boleh dilakukan dan tidak perlu berasa malu.
Minta maaf Isteriku, rasanya masih banyak kekurangan i sepanjang jadi suami u. Belum lagi dapat bagi u baby idaman setiap pasangan bergelar suami & isteri. Bercuti nak rileks2 berdua rehatkan diri rasanya sekali pon tak pernah sepanjang kita kahwin. Kekadang selalu jugak terlepas cakap sampai buat u tersinggung. Tak cukup tu, i pernah jugak buat u terasa sampai u menangis. 🙏Isteriku, Terima Kasih sebab menjadi seorang isteri yang menerima kelemahan i. Tak pernah pon mengeluh walau tak cukup rest or tidur. Tak pernah bosan jadi driver i walaupon i kat sebelah dah berdengkur! Time i susah u ada malah u yg senangkan & tenangkan i dalam segala hal! Sentiasa positif walau beribu manusia kiri kanan kita duk mengutuk. U are the best Isteriku! Selamat Hari Lahir ♥️ @awinnurin21.06 #JuneBaby
“Saya dan isteri sudah bincang mengenai perkara tersebut, segala ikhtiar juga akan dilakukan untuk mendapatkan cahaya mata memandangkan sudah lima tahun mendirikan rumah tangga.
“Apa yang nak dimalukan, semuanya Allah yang tentukan dan kita sebagai hamba jangan pernah berhenti berusaha,” ujarnya.
Izzue turut memberitahu dia tidak menolak untuk menjalani rawatan persenyawaan in-vitro (IVF) sekiranya dinasihatkan untuk berbuat demikian.
“Insya-Allah, selagi ia tidak menyalahi dari segi agama, kami juga mahu menggunakan kemudahan teknologi canggih sedia ada untuk dapat anak,” katanya.
Izzue ditemui pada majlis sidang media Konsert Hora Horey Live! Didi & Friends pada petang Rabu di Hotel Istana, Kuala Lumpur.
Konsert Hora Horey Live! Didi & Friends akan berlangsung selama empat hari bermula 15 hingga 18 Ogos, bersempena cuti persekolahan nanti.
Berdurasi selama 65 minit, konsert yang dibawakan secara ekslusif  dan interaktif itu akan diadakan di Quill Convention Center, Kuala Lumpur.
Tiket konsert dijual dengan harga bermula RM35, RM55 dan RM85 mengikut zon. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan tiket seawal yang boleh kerana pelbagai tawaran menarik menanti anda!
p/s: Semoga urusan Izzue dipemudahkan. Usaha dan tawakal. Zaman sekarang teknologi perubatan makin canggih
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami
Sumber :gempak via tubeviral

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post