Selepas 7 Tahun Berkahwin, Betty Banafe Sah Berc3erai

Selepas 7 Tahun Berkahwin, Betty Banafe Sah Berc3erai

Pelakon Betty Banafe mengakui sah berce3rai dengan suaminya, Bruce Dargus pada 10 Julai lalu di Mahkamah Rendah Syariah Johor Bahru, selepas tujuh tahun berkahwin.

Selepas 7 Tahun Berkahwin, Betty Banafe Sah Berc3erai
Selepas 7 Tahun Berkahwin, Betty Banafe Sah Berc3erai

Menurut laporan Kosmo! Online, Betty atau nama penuhnya, Betty Ibtisam Abu Bakar Banafe berkata, keputusan untuk berpi1sah dibuat selepas lebih setahun hidup berasingan dan pelbagai usaha telah dilakukan untuk menyelamatkan perkahwinan mereka.

ARTIKEL MENARIK: Saya Memb4ntah Hak Lawatan Dan Bermalam” – Fizo mula bersuara hak penjagaan Maryam


“Apa yang kami putuskan (berc3erai) adalah yang terbaik untuk semua pihak termasuk anak-anak.
Punca
“Saya dan bekas suami hanya mahu berdepan realiti bahawa kami sudah tiada persefahaman sebagai suami isteri. Memang klise tetapi itulah kebenarannya,” katanya.
Tambah Betty, dia tidak mempunyai sebarang de3ndam terhadap bekas suami dan berharap lelaki itu bertemu kebahagiaan dengan orang yang lebih baik berbanding dirinya.
“Saya tidak tra4uma dengan perce3raian ini. Bruce bapa yang baik dan penyayang kepada anak-anak. Jadi, saya harap dia temui kebahagiaan selepas ini,” jelasnya lagi.
Dalam pada itu, Betty turut memberitahu hak penjagaan anak-anak masih dalam proses perbicaraan mahkamah kerana bekas suami juga menuntut hak tersebut.
Pasangan yang mendirikan rumah tangga pada 8 Disember 2012 itu dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Julia Claire Dargus dan Bruce Dean Dargus.
Pelbagai komen dan reaskj diberikan oleh warganet


loading...

“Kadang2 Lelaki ni kena Jaga hati perempuan..Perempuan pula jaga mulut..Sebab Perempuan yakin dan perasan, dorang lah selalu betul. Banyak cakap yang menyakitkan hati dan menguji kesabaran Lelaki..!!!”
“Moga betty dn ex suami tabah dgn ketentuan Allah..Jodoh Aj4al maut Rezki semua rasia Tuhan..tiada manusia yg berhak menidakkn ketentuannya..”
p/s: Semoga segala urusan mereka dipermudahkan
Apa kata anda? Kongsikan bersama kami
Sumber: Kosmo! Online 

-----------------------------------------------------------------

Post a Comment

Previous Post Next Post